45 yaşındayım, genç erkekleri arzuluyorum! Toplumun bu konuda ki bencilliği neden?

45 yaşındayım, 1 evlilik yaptım boşandım. Daha sonra hiç evlenmedim. 18-25 yaş arası erkekler çok ilgimi çekiyor. Bunu dile getirmek çok zor Türkiye'de maalesef. Hemen kötü sözler söyleniyor acımasızca. Genç bir erkekle, mesela 18 yaşında ki bir erkekle karı koca hayatı yaşamamın kime ne zararı var?

45 yaşındayım, genç erkekleri arzuluyorum! Toplumun bu konuda ki bencilliği neden?
Cevapla