Bi çocuk var. o beni her görüp yanıma geldiğinde nazar mı değiyor ne oluyorsa gözlerimi açamıyorum erkeğin nazarı değer mi?

Ben ondan beş yaş büyüğüm) abla diyip peşimden ayrılmıyor. Yakında yapışık ikiz gibi gezeceğiz o derece. Abla olarak gördüğü birine bu derece yapışır mı erkek? Bir de gerçekten enerjim düşüyor , gözlerim kapanıyor bakınca bana. Olmadık şeyler oluyor resmen sakar oluyorum vs Nazar değil de ne bu
Bi çocuk var. o beni her görüp yanıma geldiğinde nazar mı değiyor ne oluyorsa gözlerimi açamıyorum erkeğin nazarı değer mi?
Cevapla