Beyler, bu şekilde davrandığı için sevdiği kızı kaybedenler neredesiniz?

Beyler, bu şekilde davrandığı için sevdiği kızı kaybedenler neredesiniz?

Bu şekilde davranarak kaybettiğim kızın üzerinden 1 sene geçti hala unutamadım hala aşığım yine gelse yine böyle davranırım ama o yine bırakır. O yüzden bunu diyen kızlara sadece "YAW HE HE" diyorum. Haksızmıyım beyler sizde bu yüzden kaybetmedinizmi? Biz bu yüzden başka kızlara karşı köpek muamelesi yapmaya başlamadıkmı, bu muamele kızların daha çok hoşlarına gidiyor haksızmıyım? Kızlar sizde gelip fotoğrafta yazanları savunmayın hiç inandırıcı değilsiniz.

Beyler, bu şekilde davrandığı için sevdiği kızı kaybedenler neredesiniz?
Cevapla