Kimi seçmeliyim? Yardım edin ama lütfen kırıcı değil mantıklı cümleler bekliyorum sizlerden. ?

İki senelik bir ilişkim var aynı evde yaşıyorduk imam nikahı vardı ama ayrıldık tekrar birleştik. Kazandığı para yetmedi bende hiç çalışmamıştım. baba evinde her istediğim olmuş tek torun tek çocuğum. Zenginim dedi öyle biliyordum ilk zamanlar gezdik tozduk yalan söylemiş beni kaybetmemek için birikmiş olan parayı yemişiz. Yalanları ilişkiyi çok sarstı para bitti yinede onu bırakmadım. Oraya gidince çok zorlandım ama aşkımı bırakmadım peşinden gittim müzik zevkleri yaşamımız cinsel hayatımıza kadar her şey çok uyumlu. Aramızda 20 yaş var bana hissettirmiyor işleri yapar bebeği gibi beni sever şevkatlidir işten ayrıldı ben gezmeye tozmaya alkole sigaraya alışmışım para yetmeyince hepsini bıraktım psikolojim bozuldu. en son birlikte evden ticaret yapmaya başladık. Bende çalışıyorum ayda 30-40 bin tl gelir var ama tutamıyoruz. Hep dua ederdim allahım hep yanımda olsun işe gitmesin birlikte kazanalım diye. Ondan ayrıyken başka bi adamla tanıştım adamla ilk görüşmemde bana en lüks telefonu 2. Görüşmemde en lüks kulaklığı çantayı falan aldı ama gözüm görmüyor. ben iki senelik ilişkimden yüzük beklerken o bana yüzük aldı. anneme durumu anlattım diğerini bırakmamı unutmamı söylüyor. tembel işe gitmiyor ilerde sıkıntı yaşayacaksın artık aranızda saygıda kalmadı 2 senedir bi yüzük bile takmadı parmağına oyalıyor kullanıyor diyor. aşk bir yere kadar zengin olanı seç, sen hergün yüzlerce adamla muhattap olup ürün alıp satıyorsun üzerinden para kazanıyor diyorlar. Zengin olan da çok kibar romantik biri sürekli sevgi sözcükleri söylüyor sürprizler yapıyor ama sevdiğim adam öyle çok iltifat eden biri değil sürpriz yapmıyor özel günleri unutur anlatamıyorum kelimeleri toparlayamıyorum. Ama 2 senemi verdiğim onun için çalışıp bütün zevklerimden vazgeçtiğim adamla 2 senedir aynı evde yaşamama rağmen bi yüzük almak bi teklif etmek bu kadar zor mu ya çok zoruma gidiyor. zengin olanla tatile gitmek ve onunla yanyana olmak içimden gelmiyor alkol içmem gerekecek gibi geliyor. Diğeri ilk aşkım ilk defa biriyle aynı evde yaşadım bağlılık var kopamıyorum. Ama evde ne koltuk kaldı ne beyaz eşya, yatak herşeyi satmak zorunda kaldık orada kalıp kendine işkence ediyorsun 20lerinde genç kızsın kimse eşyasız evde oturmaz. zengin adama şans tanı gez dolaş bişeyler hissedeceksin diyorlar. Ben pişman olmaktan korkuyorum neyi seçmeliyim? Zenginle biraz gezsem onu tanısam bişeyler hissederim diye düşünüyorum Pişman olmaktan korkuyorum ama artık 2 senelik ilişkimde çok değersiz hissediyorum hakettiğim hayatın bu olmadığını düşünüyorum düğün bile yapılmadı. zengin adam evlenmek istiyor niyeti ciddi. Ama 2 seneliğin kimsesi yok bırakırsam ona ne olacak diye düşünüyorum. Ama ailem, 40 yaşına gelmiş başının çaresine bakar zengin adamda 40 yaşında bak herşeyini yapmış. sen onun hayatına girmeden öncede çalışmayıp evde yatıyordu 150 kiloydu senin sayende hayata tutundu zayıfladı çalıştı. başkalarını düşünme artık sen 20lerindesin geleceğini düşün diyorlar. Yardım edin lütfen kırıcı olmayın

Güncellemeler
+1 yıl
Diğeri için zamanında çok ağladım çok psikolojim bozuldu evde yalnız kalıyordum o işe giderken ve hiç arkadaşım yoktu hala da yok. Neyi seçeceğim ne yapmalıyım eski ilişki sanki bana zarar veriyor ama mutluyum da ama bitmesi de gerekiyor
Kimi seçmeliyim? Yardım edin ama lütfen kırıcı değil mantıklı cümleler bekliyorum sizlerden. ?
Cevapla