Aşık olduğum çocuk gecelikle resim istedi, atmadım diye küstü. Ne yapmalıyım?

Yaklaşık iki aydir bir dargin bir barışık olduğum biri var dün bir ilişkiye baslamaya karar verdik açık açık bana cinsel ihtiyaclari olduğunu bunu bile bile onunla bir ilişkiye baslamami söyledi bende bunların normal olduğunu ama benim sınırlarım olduğunu söyledi oda saygı duyacağını söyledi eğlencesine cok düşkün biri yeri geldiginde sevismek eglenmek yeri geldiğinde evde anneme yardim edicek birini istiyorum falan dedi bunlari uzun uzun konuştuk ertesi gün bir resim at dedi yatiyorum dedim oda hava sıcak değilmi gecelikle askiliyla niye uyumuyorsun falan dedi sonra seni gecelikle hic görmedim görmek istiyorum dedi atmayinca da sen bilirsin tamam benim isim var falan diyip basindan attı ondan sonra da yazmadı çok seviyorum ama neden bunu yapıyor anlamıyorum onuda anliyorum ama daha dün iliskiye sans vermeye karar verdik çok hızlı ve onu tam olarak tanıdığımı düşünmüyorum nasıl böyle bir resim isteme cesaretinde bulunur dün aradim acmadi napiyosun yazdım soğuk bir cevap verdi

Aşık olduğum çocuk gecelikle resim istedi, atmadım diye küstü. Ne yapmalıyım?
Cevapla