32 yaşında bir kızın hiç ilişkisi olmaması çok mu anormal?

32 yaşındayım ve hiç sevgililik falan bir ilişkim olmadı şimdiye kadar. Bi arkadaşım aracılığıyla bir erkekle tanıştım şimdi sevgili olacak gibiyiz ama ben ne yapacağımı bile bilmiyorum. Sizce çok mu anormal?

32 yaşında bir kızın hiç ilişkisi olmaması çok mu anormal?
Cevapla