Ayrılmak istediğiniz sevgiliniz aslında sizden kurtulmak istemiş olabilir mi?😀

Belki de ayrılmak istemiyor gibi davranıp numara yapıyordu, ayrılınca davranışları bunu gösteriyor olabilir bence iyi izlemek gerek ayrılınca.
Ayrılmak istediğiniz sevgiliniz aslında sizden kurtulmak istemiş olabilir mi?😀

Belki de ayrılmak istemiyor gibi davranıp numara yapıyordu, ayrılınca davranışları bunu gösteriyor olabilir bence iyi izlemek gerek ayrılınca.
Selamlar,
Aslında bunun anlamanın yolu ayrılmak istediğinizde verdiği tepkidir. Eğer hemen sorgulamanda peki deyip konuyu kabul ederse tabi ki ben bunun altında farklı bir şey ararım. Seven insan böyle bir durumu çabuk bir şekilde sindirmez. Kesinlikle sorgular ve bir çözüm yolu arar. Ben azından böyle olmalı diye düşünüyorum. İnsan sevdiğin bir insandan kolay kolay vazgeçemez çünkü. Bu işler bu kadar kolay değil.
Bu şekilde yapanlar çok var, özellikle bu sitede...
Aslında senden kurtulmak istiyor, bunu direkt söylemiyor ve bir şekilde senin ayrılma kararı sağlıyor.
Sonrasında sen suçlu oluyorsun, bırakıp giden sen oluyorsun. O ise, her zaman seven ve sadık olan olarak kalıyor
Gerçekten profesyonelce😄
Aynen, ayrılmak istemeyen mücadele eder ve hemen başkası ile arasını iyi tutmaz...
İyi de bir insan ne kadar mücadele edebilir? Tükeniyor belli bir yerden sonra
Ettiği kadar. Hiç etmemek zaten kabul etmektir. Ne kadar ayrılmakta istesen insan yinede ikna edilmek ister. Misafir bile giderken biraz daha otur diyoruz karpuz kesecez diyoruz 😀
Tamam bundan sonra karpuz kesmeye çalışalım 😄
Seni sorularımda görmek isterim 🙄
Sanmıyorum.
Ayrılsam bile saygım hep devam eder
Cevap
9Cevap
Evet olabilir
Oldu, olabilir yani..
Yaşıyoruz bunu.. Git diyemez ama kalmak için de kılını kıpırdatmaz..
Çok doğru bu tam olarak duygularıma tercüman oldu.😀
Birinden ayrılmayı düşünmeye başladığın zaman zaten karşı taraf senden gitmiştir.
Ayrılmak zaten bir nevi kurtulmak değil midir?
benim ilişkilerim böyleydi hep
her şey bir numaraydı yani? Hayin karıı
Olabilir insanoğlundan her şey beklenir.
Son moral bükücü 🤣
Gerçekler 😂😂
Sahipsiz gerçeklerin sahibi sensin sanki 😀 bırak dağınık kalsın
Hiç öyle bir düşünce içinde olmadım
Olabilirrr
olabilir
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?