Aşk İlişkileri En son ne zaman biriyle konuşurken uyuya kaldınız? ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor O günler sersemliğin günleri 🖤 Güncellemeler+1 yıl 🥱🥱 En son ne zaman biriyle konuşurken uyuya kaldınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Biriyle konuşurken uyumadım hiç 0 0 Yorumla
Ela034naz Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 63% +1 yıl Bugünleri uyuyamıyorum ki ben genelde uyurum daha erken düşünceler 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl ben konuşurken uyuyakalmam sesli konuşurken yani , ama mesajlaşırken uyuyakaldım mı unutmuşum 0 0 Yorumla
alsevgilimkırkalbimi Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl @mervelerkotuuu ekran gece açık kalmış saat bilmem kaç 0 1 Yorumla mervelerkotuuu +1 yıl Xjwnkxmejcnskcmekcndkc Yorumla
BanaNeHa Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Hiç kimseyle konuşurken uyuyakalmadım, ben uyuyacağım demek bu kadar zor olmamalı. 0 6 Yorumla sonerbst +1 yıl Uykundan edecek kadar sevebiliceğin biri çıkarsa değişiyor durumn Yorumla BanaNeHa +1 yıl @sonerbst ederim sorun olmaz ama uyuyakalmam bilincim açık olur Yorumla sonerbst +1 yıl Onu nasıl yapabiliyon öğretsene ya ahahahha Yorumla BanaNeHa +1 yıl @sonerbst iradesiz değilim bi de sevebileceğim biri olunca insan doyamıyor konuşmaya uyku dediğin nedir ki Yorumla sonerbst +1 yıl Orası ayrı tabi ya inşallah uykumdan değer vereceğim biriyle tanışırım Yorumla BanaNeHa +1 yıl hayırlısı Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Uyuya kalmadım da artık uykum geldi gözlerim gidiyor demişimdir. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ben gözlerim kapalı konuşurken karşı taraf her zaman uyur 0 2 Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl Aga bee Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaa 2 dakika geç yazsam iyi geceler der 😏 Yorumla
Saddov Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Çok uzak zaman değil de tam tarihi hatırlamıyorum. 0 0 Yorumla
hümanistbakışaçılı Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Ne yazık ki hiç öyle bir gün olmadı. Hep onlar benimle konuşurken uyuyakaldılar. 0 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Ben hep uyuya kalıyorum 0 1 Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl 😂😂 Yorumla
ByAldolan_ Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl Eşimle konuşurken 2 sene önce 😂 0 1 Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl Oha ne güzel 🖤 Yorumla
sonerbst Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 46% +1 yıl O kadar eskiden ki ne zaman olduğunu unuttum :) 0 0 Yorumla
mrfatbee Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Çok uzun zaman oldu.😅 0 0 Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Çok uzun zaman oldu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Biriyle konuşurken uyumadım hiç
Bugünleri uyuyamıyorum ki ben genelde uyurum daha erken düşünceler
ben konuşurken uyuyakalmam sesli konuşurken yani , ama mesajlaşırken uyuyakaldım mı unutmuşum
@mervelerkotuuu ekran gece açık kalmış saat bilmem kaç
Xjwnkxmejcnskcmekcndkc
Hiç kimseyle konuşurken uyuyakalmadım, ben uyuyacağım demek bu kadar zor olmamalı.
Uykundan edecek kadar sevebiliceğin biri çıkarsa değişiyor durumn
@sonerbst ederim sorun olmaz ama uyuyakalmam bilincim açık olur
Onu nasıl yapabiliyon öğretsene ya ahahahha
@sonerbst iradesiz değilim bi de sevebileceğim biri olunca insan doyamıyor konuşmaya uyku dediğin nedir ki
Orası ayrı tabi ya inşallah uykumdan değer vereceğim biriyle tanışırım
hayırlısı
Uyuya kalmadım da artık uykum geldi gözlerim gidiyor demişimdir.
Ben gözlerim kapalı konuşurken karşı taraf her zaman uyur
Aga bee
Yaa 2 dakika geç yazsam iyi geceler der 😏
Çok uzak zaman değil de tam tarihi hatırlamıyorum.
Ne yazık ki hiç öyle bir gün olmadı. Hep onlar benimle konuşurken uyuyakaldılar.
Ben hep uyuya kalıyorum
😂😂
Eşimle konuşurken 2 sene önce 😂
Oha ne güzel 🖤
O kadar eskiden ki ne zaman olduğunu unuttum :)
Çok uzun zaman oldu.😅
Alo diyip uyuyabilirim😁
Çok uzun zaman oldu
Hatirlamiyorum:)