Eskiler ne der bilirsiniz: "Hatır için çiğ tavuk yenir."
Çiğ tavuk yemek biraz absürt kalabilir belki ama işe biraz daha mecazi anlamda bakabiliriz. 😅
Sevdiğiniz kişi için sevmediğiniz neyi göze alabilirsiniz? 😄👇

Eskiler ne der bilirsiniz: "Hatır için çiğ tavuk yenir."
Çiğ tavuk yemek biraz absürt kalabilir belki ama işe biraz daha mecazi anlamda bakabiliriz. 😅
Sevdiğiniz kişi için sevmediğiniz neyi göze alabilirsiniz? 😄👇

Sevdiğim kişi için bir çok şeyi göz almıştım... O dönemler hayatımın en aksiyonlu ve kendimi tanıyamadığım dönemlerdi... Aşk insana her şeyi yaptırıyor. Bir daha böyle seveceğimi düşünmüyorum, İnşaAllah sevmem.
Sevmek güzel şey ama değecek insan olmalı işte. Sevmeye küsme...🌼
Güzel şey, duygusu, yaşattıkları çok güzel evet ama benim ki sevmeye küsme değil yanlış kişiyi sevme korkusu. 🌸
Siz güzellerini yaşayın ☺
Sevdiğim için her türlü fedakarlığı yapabilirim...
Kurulu düzenimi bozup, onun için yeni bir düzen kurabilirim...
Soğuk şehirleri sevmesem de soğuk bir şehirde yaşayabilirim. Mesela Erzurum'da bir ömür yaşayabilirim. Hatta Sibirya'da bile yaşarım...
Kalabalığı hiç sevmesem de onun için kalabalığa katlanırım. Çünkü o yanımdayken kalabalık beni etkilemez. Gözüm sadece onu görür...
Sevmediğim bir yemeği normalde yemem. Ama onun için yiyebilirim. Mesela mantarı...
Ondan önce kurduğum hayallerden vazgeçip, onunla yeni hayaller kurabilirim.
Kısacası onun gözlerine bakarken, onun için göze alamayacağım şey yok...
❤...
❤...
Selamlar,
Onun için hayatıma format bile atabilirim. Her şeye yeniden başlarım. Şehir değiştiririm, ülke değiştiririm, gerekirse herkesi karşıma alabilirim. Yeter ki bizim gönüllerimiz bir olsun. Gerisi zaten bir şekilde halledilir diye düşünüyorum. Sevmek ve sevgili olmak bunu gerektirir.
Rica ederim.
Şu an ki düşüncelerimle ve ilişkiye karşı şu an ki ben olarak yorum yapacaksam, inan sevdiğim kişi için sevmediğim hiçbir şeyi görmezden gelmem, göze almam.
Cevap
13Cevap
Sevdiğim insan için, her şeyi göze alabilirim. Buna değdiğine inanıyorsam.
Her şeyi göze alabilirim sevdiğim için
Herşeyi göze alırdım.
bedelini, ederini, artısını, eksisini düşünüp taşınmadan istediği şeyi yapabilmek.
bırak hayata sokmayı, hayalini kurarken bile heyecanlanıyor insan.
Kendimden ödün vermeden hemen hemen her şeyi..
Bunu gerektiriyor benim sevgi anlayışım..
"Bağdat'ı fethetmek kendinden daha mı güzel ne!"
Onun için Bağdat'ı fetheder, oradan kahve getiririm onun için.
Ağız sapırdatılmasını göze alabilirim. Zaten sevdiğim insanda bu pek rahatsız etmiyor. Diğer türlü sinir hat safhada.
Bir yere gitmek için beklemek bunu göze alabilirim galiba normalde bekletilmekten nefret ediyorum ama sevdiğim olunca esnek olabilirim sanırım.
onun için yapmaya bile cesaret edemeyeceğin en korkunç şey bile bir anda en basit yapıla bilir şeye dönüşür.
Sevdiğim kişi için, onun sevmediğim akrabalarına sahte gülücükler atabilirim.😂
Kimse için yapmadığım bir şeyi yapabilirim. O şey ne olur bilmem ama ona özel olur.
Ailesinde sevmediğim biri olursa ona tahammül edebilirim mesela
Imm bilemedim şimdi o anlık duruma göre değişir.
o sevdiğim kişi fedakarlığıma değerse her şeyi yaparım
Pırasa yerim. O derece.
En sevdiğim yemeklerden 😂
Tamam ayda bir yaparız 😂
Göze alıp almamayı düşünecek kadar mantıklı davranamam sazan gibi atlarım
En basit örnek ailemle nişanlımın ailesigile ziyarete gittim ve ufak bir tartışmadan kaynanam bizi evinden kovdu ama ben sevdiğim adam için o eve geri geldim çok zoruma gitmişti 😔
Gıcık huylarını göze alabilirim.. gıcık çünküü 😃
Pekçok şeyi göze alabilirim , yeter ki değeceğinden emin olayım.
Uykusuz kalırım gecelerce
Bu cidden büyük fedakârlık bak...
bana sadece 1 kere saygısızlık yapabilir ksjxjsjx
Normalde tek saygısızlıkta bile affetmiyorumdaaa
O da ilk ve son olur zaten. Yapmasın yani hayırdır shshdhs
Aynen işteee 😂
Şırdan yiyebilirim 🤮
Ah evet bak, bu çok doğru...😂😂
sevmediğim 🙄 bilemedim
Sevmediğim bir şeyi göze almam artık.
Hiçbir şeyi göze almam sorry
Çorabımı kirli sepetine atarım
Bilemedim konudan konuya değişir
bilemedim ya ama midye yemek olsun 😄
En fazla balık yerim
Göze almam.
Acı biber yemeyi
İşte cesaret...😅
cinsellik muhabbetini
Duruma göre değişir
evlenmeyi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?