Selam, 🌵 Sevdiğiniz bir kişinin iyiliği için, mutlu olması için veya sırf o istediği için istemediğiniz bir şeyi yapar mıydınız. Bu arkadaşınız da olabilir sevgiliniz de olabilir, veya değer verdiğiniz birisi de olabilir.

Selam, 🌵 Sevdiğiniz bir kişinin iyiliği için, mutlu olması için veya sırf o istediği için istemediğiniz bir şeyi yapar mıydınız. Bu arkadaşınız da olabilir sevgiliniz de olabilir, veya değer verdiğiniz birisi de olabilir.

Yapmamı istediği şeyi ben yapmak istiyor muyum, eğer bunun sonucunda ben kendimi mutsuz hissedeceksem ve benim yapıma ters bir şeyse yapmam. Çünkü bazen kendinden ödün vermek bir işe yaramıyor. Ki zaten karşımızdaki bizi gerçek anlamda seven ve değer veren biriyse mutsuz olacağım bir şeyi yapmamı istemez.
(Yorumlara bakmadım hiç) Yapmam diyenleri dürüst olarak nitelendiriyorum ama iki yüzlü olduklarını da düşünüyorum. (İşine geldiği gibi davranan da diyebiliriz.) Sevdiğimiz kişiler aile fertlerimiz, sevgilimiz ya da bir arkadaşımız olabilir. Neden arkadaşız bir şeyleri istemeyerekte olsa onlara vermeyeceksek? Sorun da burada başlıyor aslında. İnsanlar çıkar ilişkisi içinde yaşarlar. Bu aile içinde bile olsa böyledir. Bir de al gülüm ver gülüm meselesi var. Senden yana olanlara bir şeyler vermezsen neden senden yana olsunlar? Fedakarlıklar vazgeçebilirlik sınırlarımızı belirlerler. Bu sadece elimizde olanlar değil elimizdeki imkanlardır aynı zamanda. Neyi feda etmeye hazırsın?
Hayır eğer gerçekten istemiyorsam sevmiyorsam yapmam çünkü sevmeden istemeden yapıyor gibi olmak sahtecilik olur gerçekçi olmaz bunu da söylerim neden istemediğimi o şeyi
Yani sevmediğim şeyin ne olduguna bağlı. Mesela birinin kalbini kirmam. Ama yok ya yapmazdım. Kararsızım.
Cevap
19Cevap
Kişiyi ne kadar sevdiğime ve istediği şeyin beni ne kadar mutsuz edeceği ile alakalı bir durum bu. Kendinden vermeye bir yere kadar karşı değilim ilişkilerde. Özellikle aynı şekilde benim mutluluğum için kendinden veren birine böyle davranmaktan çekinmem.
Sevmediğim şey nedir peki? Tutup benden sigara içmemi beklerse, banka soymamı, hırsızlık yapma mı beklerse tabi ki yapmam. Fakat sevmediğim bir yemeği sırf o seviyor diye bende yerim. Bu ahlaki değerlere ters olmayan bir konu sonuçta. Kendi içimde cevını verebiliyorsam sıkıntı yok
Ay nasil yazicagimi bilmiyorum ama sen benim dilimden anlarsin kankoş 😂 elbette sevdiklerim mutlu olsun diye biseyler yaparim o istedigi icin degil icimden geldiği icin yaparim bunu ama icimden gelmeyen birseyi zorla yapmam ne istedigine bagli sacma sapan seyler icin birsey yapmam
Beni sen anlıyorum kanks. 😂
🤣 tamamdir bi tek bu sitede beni anlayan kisi Baris gerisi misafir
Aynen öyle :D :D
Sevdiğim insanı ne kadar sevdiğime ve sevmediğim şeyi ne kadar sevmediğime bakardım, çok sevdiğim ve anlam yüklediğim insanlar için sevmediğim bir yemeği yerim ya da hoşuma gitmeyen bir filmi izlerim ya da onun hoşuna giden aktiviteleri yaparım ama hoşlanmadığım şey benim karakterimi kişiliğimi oluşturan şeyse maalesef ben kendimden vazgeçemem.
Sevdiğim adam için sevmediğim bir şey de olsa yaparım.. Ama bunu yaparken istediği olsun da sussun gibi düşünerek değil.. Kalpten bunu istediğim için yaparım.. Zaten böyle şeyler zorla olacak bir şey değil.. Eğer öyle yapılıyorsa zaten yapmacık bir hareket olur..
Hayatımızdaki bazı insanlar için kendimizden ödün vermeler olabilir kardeş dost aile eş, evlat, sevdigim vs. Ama beni ben olmaktan uzaklaştıracak derecede kendimden idun veriyorsam ve bunu hep ben tek taraflı yapıyorsam yanlış yaptığımın farkina varmak gerekir.
Eğer Ufak tefek şeylerse; orta yol bulunur ve her iki taraf da üzülmemiş olur. Sonuçta gerek sanal arkadaşlarıma, gerek Denizli'deki arkadaşlarıma çok değer veririm ve kırılmaları isteyeceğim son şey olur:) not: ufak tefek şeylere sevdikleriniz için katlanmalısınız.. çünkü gerçek seven insan kolay bulunmuyor. Eğer bulduysanız böyle bir arkadaş veya sevgili; bence kaybetmeyin bazı şeyler katlanılmalı;) keyifli günler herkese😌
İstemeğim bir şeyi asla yapmam. İnsanın bir karakteri olmalı. Sınırlarım dahilinde benle arkadaş olmak isteyen buyursun, diğerleri için kapı orada!
Yapmamak gerek çünkü değer bilen olmaz. bir insanı sürekli alttan al bir kere laf et afedersin ağzına eder. insanlar nanakördür. nankör olmasalar kedilere nakör demezdik.
hem yaparım hem yapmam isteyeceği şeye bağlı biraz bu neden benim istemediğim birşeyi yapayım ki inanın belli bir ylaştan sonra herşeyi sorgulalmalya başlıyorsunuz ve kimsenin değmediği görüyorsunuz güzel bir duygu birde o yaparmı acaba diye sormak lazım
O kişiyi ne kadar çok sevdiğim ve yapmayı sevmediğim şeyin ne olduğuna göre değişebilir. O yüzden kesin bir şey söyleyemem. Ama gerçekten sevdiğim bir insan için birçok şey yapabilirim tabii 🙂
Yapmamam gereken bişeyi yaparım ama, asla istemediğim bişeyi illa da yapmamı isterse, çok sevdiğim biri olmaktan çıkmaya başlar..
Karşımdaki kişiye ne kadar değer verdiğimle paralel bu durum. Ahlak yargılarıma ters düşmeyecek bir şeyse arkadaşım için yapardım.
Bir kere ye mahsus hatır için yapabilirim.
Sonrasın da uygun bir dille bu durumdan hoşlanmadığımı veya bana keyif vermediğini belirtirim
Yaparım kardeşim. O konuda üstüme yok 😅 Tabi hepsini de değil. Örneğin sevdiğim kişi hoşlanıcak diyede bir insanın kalbini kırmam.
Vereceğim cevap yapacağım şeye bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
Tabiki yaparım. Hayatımdaki yeri ve önemine bağlı kişinin tabi bu durum🙂
Ne olduğuna bağlı dinimi değiştirmemi isterse hayatta olmaz
Çok kez yaptım, yapmaya devam ediyorum. Değen biri için mükemmel, değmeyen biri için aptallık
Sevmek bazen fedakarlık demektir ben yapardım başkasını bilmem ama ben seviyorsam yapardım
Biraz zor gibi gorunuyor, ama gercekten seviyorsam sanirim yapardim 🥰
Sevdiğim kişiler için sevmediğim birşeyi yaparak kendimden ödün vermem.
İnsanın sevdiği kişi için sevmediği bir şeyi anca korku altında yapar..
Nefret ettiğim bir şey değilse arada sıra da onu mutlu etmek için yapabilirim 🎈
ne istediğine bağlı genellikle evet yaparım. sonuçta sevdiğim birisi kırmama değmez.
Biraz düşüneyim evet yapılabilir sonuçta sevdiğin kişi söz konusu
Legal bir durum söz konusu ise düşünürüm değilse düşünmem bile
Evet yapabilirim. Asla yapmam dediğim şeylerden biri değilse kabul edebilirim.
Sevdiğim insanları mutlu etmeyi çok seviyorum, onun sevdiği şeyi ben sevmiyor olabilirim ama o mutlu olacaksa yaparım ve sevdiğim kişilerin sevdiği şeylere kendime sevdirmeye çalışırım sonuçta ne kadar ortak yön o kadar mutluluk ve huzur.
Karakterime ters düşen bir şeyse aşkımdan gebersem de yapmam
Yaparim sevdigim kisi mutlu olcaksa bazi seyleri yapabilirim ki sevgi fedakarlik ister
Tapiki ama yasalar dışı olamayacak ve zarar gormeyecegimiz bir şey olmak şartı ile
Yaparım
Onun hoşlanmadığı bir durum varsa yaparım ortadan kaldırırım
Çok kolay bence bu
Ha ama sevmediğim bir şeyde şimdi ne olur ki ona bakmak lazım
Kim olursa olsun ne için olursa olsun yapmam
Hayır yapmam kendime yakışmayan hiç bir şey yapmam
Sevmediğim bir şeyi hiçbir insan için yapmam.
Yaparım hiç düşünmeden.
Ne kadar sevip değer verdiğime bağlı
Sevmediğim şeyin ne olduguna bağlı
Bazı durumlarda yaparım..
Yapabilirdim sanırım.
O anki psikolojik durumuma göre değişir
İnsanına göre değişir
Belli seviyede yapabilirim.
Ne Yaptına Göre Değişir 💯💑
Ne olduğuna göre değişir
Yaptığım zamanlar oldu
yaparım ya
Ne güzel kısa net :D
Evet skdsskd
Yapmam
Bir görüş vardı alır mısın rica etsem?
Tabiki link atar mısın
Gelin ayakkabısının altına isim yazılırsa, silince evleniliyor mu gerçekten? ↗ burada gizli üye. zaten alakasız yanıt yazmış. teşekkür ederimm
Kaldırdım rica ederim ❤️
Teşekkür ederim 💖 🌺
Yapacağım şeye göre değişir
Yaparım.
Yaptım
Kesinlikle yapmam
Hayır.
Duruma göre değişir
Hayır.
Hayır yapmam.
Yaparim
Hayır
Yok yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?