Yeterince başkalarının mutluluğu için kendimi erteledim. Kimse benden değerli değil kim benim için neyden vazgeçmiş ki. Artık bende vazgeçecek kendi sevmediğim şeyi yapacak enayilik kalmadı. Bir kere geldim bende onlar gibi birazda birileri benim için sevmediği şeyleri yapsın
Kıymetli bir sevdiğimse yaparım. Mümkünâtı zorlarım. En başta kendimi zorlarım. Yeter ki cidden sevdiğim kıymetli bir insan olsun. Bana "yapıyorum ama o herşeye değer" dedirtsin.. #Hey! 🍀🍀
Hayır demeyi zar zor da olsa öğreniyorum sanırım yapmam. Tabii ne olduğuna da bağlı. Ufak tefek bir şeyse ve sevmiyorsam tabii ki yaparım ama büyük bir şeyse reddederim gibi.