Adil Yıldırımın söyledikleri hiçbir işe yaramıyor ne yapacağım lütfen yardım edin çok kötüyüm?

İlişki biteli 2 ay olacak 1 senelik ilişkiydi. Ben 26 o 27 yaşında. Türlü türlü bahaneleri yüzünden en son da benim rest çekmemle ilişki bitti. Çok pişman olacaksın kaybettiğinde anlarsın dedim. Ne pişman olan var yaptığı hareketler için ne gelen var ne giden var. Aksine benim sevgiliyken ınstagramından kendi elimle sildiğim 2 3 kez arama geçmişinde gördüğüm kızı ve o kadar kavga ettiğim halde gidip eklemiş. Ses etmedim. Çok zor tuttum kendimi. 20 ye yakın kız sildim sevgiliyken ve bu onunla bu kız yüzünden tartıştığımı bile bile gitmiş eklemiş bu kızı. Umurunda değilim o kız yüzünden kaç kez kavga etmiştim. Sosyal medya da ekliyiz ınstagramda silmedik daha. 2 haftadan beri sosyal medya da hikaye atıyorum hem kendimi hem post falan. Çokta güzel bir kız olduğum söylenir. Ne gelen var ne giden var. Umurunda bile değil. İyi gözükmeye çalışıyorum ama berbatım. Çok sevdiğimi biliyordu onu defalarca ağladım. Bu imajım asla düzelmeyecek. Adilin dedikleri hiçbir işe yaramadı. Ölüyorum mutsuzluktan. O çok mutlu ben slkq gibi mutluymuş rolü kesmeye çalışıyorum. Çok mutsuzum ne yapacağım ben
Adil Yıldırımın söyledikleri hiçbir işe yaramıyor ne yapacağım lütfen yardım edin çok kötüyüm?
Cevapla