size böyle dense ne düşünürdünüz? Ben mi fazla sorun ediyorum?
ayrılıcaz başkasıyla evlenicem sonuçta seni sevmeye devam etmem dedi sadece yaşadığımız güzel anları hatırlarım arada dedi. Sonsuza kadar seven vardır ama ben seni sevmem ve sana seni ölene kadar sevicem diye bir söz de vermedim dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
ne bekliyodun? dogru diyo kimse kimseyi sonsuza kadar sevemez mümkün degil bende birini 4 sene sevdim ama artik sevmiyorum mesela bi sekilde unuttum yani
yani hakli kimse kimseyi olene kadar sevmez onune bakar sonucta ama bunu soylemesi de hos degil bence kirici
Hayır etmiyorsun ayrıl ondan.
Böyle söylemesi seni kırdıysa
Erkekler oyle ya gamsiz unutuyor hemen
Dürüst
aynen ve beni sevmiyor o zaman dimi seven insan böyle der mi
Ayrilmissiniz seviyordur belki ama unutur başkası gelir diyor yerine kısaca
İnsanlara bu kadar anlam yükleme
yani haklı evet sen de unutursun illa ki