Arkadaşlar deli divane aşık olmadan hiçbir erkekle uzun süreli muhatap olmak istemiyorum, bir süre takılıp sonra iletişimi kesmek istiyorum ama benim bir hatam, takıldığım insanlarla takılıyor olduğumu bilsem de çok derin davranıyorum ve kendimi çok farklı tanıtıyorum, bana ister istemez bağlanıp değer veriyorlar ki ben de onları önemseyip değerli görüyorum. Ama bir anda pattan iletişimi kesiyorum, kendimi ifade edemiyorum çünkü tam olarak ben de ne yaptığımı bilmiyorum.
Benim gibi olanlar illaki vardır. Siz kendinizi nasıl tanımlıyorsunuz, bu durum sizce normal mi?
Bu arada aşk gerçekten ruhani bir güç ile beni bulan bir şey olduğuna inanıyorum, 1 kere aşık oldum 2. Sini şimdi olur gibiyim. Ama bu aşık olduklarımdan çok daha yakışıklısı, karakteristik olarak, huy olarak çekicilerine denk geldim ve ilgimi de çokça çektiler ama zerre aşk kırıntısı hissetmedim.
O yüzden hemen pata küte insanlarla flört eden bir yapım olsa da çoğu insana göre asla ciddi duygusal bağ kolay kolay kuramam, çok değerli, çekici gelseler de aşk başka bir şey o yoksa hayatımda olmalarını istemem vs. Ama sanki çevrem de onlar da bana bu konuda baskı yapıyor yahu aşık olmadan flört etmek takılmak ve bir sürenin sonunda iletişimi kesmek karaktersizlik mi anormallik mi anlamıyorum.
Çevremdeki kızlar hep basit bir flört ettiklerine aşık olup uzun süreli ciddi bağlar kuruyorlar, yani onlarınki hiraz tesadüf oluyor, kim flört radarlarına denk gelirse onunla tencere kapak oluyorlar. Ama ben insanlarla iletişimi, vakit geçirmeyi, yeni insanlar tanımayı, onlarla yeni deneyimler yaşamayı vs sevip o amaçla vakit geçirip sonra uzaklaşıyorum. Bu hata mı? Ha ama istemsiz yaptığım şey, dediğim gibi resmen Leyla gibi davranıyorum ben de. Onları hiç bırakmam, çok önemsiyor gibi vs hissettiriyorum ama istemsiz manipüle ediyorum.
Benim gibi olanlar illaki vardır. Siz kendinizi nasıl tanımlıyorsunuz, bu durum sizce normal mi?
Bu arada aşk gerçekten ruhani bir güç ile beni bulan bir şey olduğuna inanıyorum, 1 kere aşık oldum 2. Sini şimdi olur gibiyim. Ama bu aşık olduklarımdan çok daha yakışıklısı, karakteristik olarak, huy olarak çekicilerine denk geldim ve ilgimi de çokça çektiler ama zerre aşk kırıntısı hissetmedim.
O yüzden hemen pata küte insanlarla flört eden bir yapım olsa da çoğu insana göre asla ciddi duygusal bağ kolay kolay kuramam, çok değerli, çekici gelseler de aşk başka bir şey o yoksa hayatımda olmalarını istemem vs. Ama sanki çevrem de onlar da bana bu konuda baskı yapıyor yahu aşık olmadan flört etmek takılmak ve bir sürenin sonunda iletişimi kesmek karaktersizlik mi anormallik mi anlamıyorum.
Çevremdeki kızlar hep basit bir flört ettiklerine aşık olup uzun süreli ciddi bağlar kuruyorlar, yani onlarınki hiraz tesadüf oluyor, kim flört radarlarına denk gelirse onunla tencere kapak oluyorlar. Ama ben insanlarla iletişimi, vakit geçirmeyi, yeni insanlar tanımayı, onlarla yeni deneyimler yaşamayı vs sevip o amaçla vakit geçirip sonra uzaklaşıyorum. Bu hata mı? Ha ama istemsiz yaptığım şey, dediğim gibi resmen Leyla gibi davranıyorum ben de. Onları hiç bırakmam, çok önemsiyor gibi vs hissettiriyorum ama istemsiz manipüle ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer