Ayrıldıktan sonra hesabımı gizli mi yapayım yoksa acik mi?

Arkadaşlar 4 ay önce ayrıldık. 4 yıllık bir iliskiydi. O terketti beni hiçbir açıklama yapmadan, bir hatam olmadan. Cevap bile vermedi mesajlarıma. Öylece terketti. Sonra başka şehre gitti 3 aydır falan orada çalışıyor yaşıyor. 1 ay içinde hesabımı açtım ve hikayelerime bakmisti gördüm. Sonra kapattım gizledim hesabımı. Sizce açmalı miyim? Beni merak etmesi için, içine kurt düşmesi için ne yapmalıyım? Hesabımı açıp paylaşımlarını gösterip hayatıma drvam ettiğimi gostermeli miyim? Yoksa gizlemeyi miyim?
Lütfen alakasız saçma yorum yapacak olanlar yapmasın!!!
Ayrıldıktan sonra hesabımı gizli mi yapayım yoksa acik mi?
Cevapla