Buluşmaya çağırdığım kız teklifimi kabul etmedi ama erteleyelim dedi. Ne yapmalıyım?

Baya güzel manken gibi bir kızla tanıştım. Kısa sürdüğü için instagramını aldım. Biraz sohbet ettik sonra buluşmaya çağırdım. Kız da teklifin güzel ama bayramdan sonra yapalım dedi. 2 gün de müsait değilim dedi. Yeni bir gün önermedi.

Sonra ben çok hafif sitem edince, öteleyelim, bayramdan sonra ben haber edicem dedi. Ben 1 teklifim red edilince kızdan soğuyorum. 2. teklifimi kabul etse bile keyif alacağımı sanmıyorum.

Teklif etmeden nasıl kızı yoklayabilirim? Lütfen kıskanç, asosyal, kaba saba yorumlar yapacaklar uzak dursun. Zira yiyeceğiniz hakaretlere şimdiden hazırlanın. Sadece düzgün yorumlar...

Güncellemeler
+1 yıl
Teklifimi kabul etti kız. Ama bu sefer de ben istemiyorum. İçimden gelmiyor nedense. A yav kızı ilk buluşmayı red edince ve yeni bir gün önermeyince, haber edicem deyip etmeyince ve 2. kere ben yazınca bütün isteğim kaçtı. İstemiyorum kızı nedense. Hiç istemiyorum. Ben, benim için ağlayan, aşk acısı çeken, kapımda köpek olan kız istiyorum. Peşinden koşturmaya çalışan kızla işim olmaz. Soğuyorum direk.

Hadi bir şeyler içelim artık gibisinden bir şey yazdım. Tamam ne zaman yapalım dedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Görüldü attım. Yazasım bile yok yemin ediyorum. Bir de baya güzel bir kızdı. Ama zerre s... imde değil. İstemiyorum, istemiyorum, istemiyorum. Bana itaatkar, her şeyi direk kabul eden, uğraştırmayan kız lazım. Naz yapan kız istemiyorum hayatımda.
Buluşmaya çağırdığım kız teklifimi kabul etmedi ama erteleyelim dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla