+1 yıl:) yani hayata geç başlamışsın geç öğreniyorsun :) normalde 19 yaşında kazanman gereken üni yi 23 veya 24 yaşında kazanmışsın... Çok görmüyorum anlattıklarını senin okul biter aşk biter ;)
Yeni öğrenciler yeni aşklar yeni heyecanlar relax ol toraman ;)
Not:Üni de Hoca - Öğrenci arasında aşk olması normal ikisi de reşit çünkü ;) yok öyle okuldan atılma olayı falan :D nasıl bir hayal dünyan var nasıl bir kurgulaman var senin annamadım ki :D
Hep Kurufasulye yedikten oluyor bunlar sana Yeme :D02 Yorumla
Soran+1 yıl2. üniverstem aynı zamanda calısıyorum. atılma olayı bal gibi var sen bilmiyosun. adam sözleşmeli calısıyor öğretim görevlisi üyesi değil
- +1 yıl
hıııııııı :) ilk üniversiteyi başarıyla bitirdin yani :D ardından başarılarının devamı için ikinci üniversiteye başladın :) peki merak ediyorum ilk okuduğun üniversitede yine sevgili olarak bir hocan varmıydı? ikincisi ise özel üniversite mi :D yoksa kpp hazırlık kursuna mı gidiosun sen?
En İyi Cevaplar
+1 yılDirek söyle erkekler ile daha iyi anlaşıyorum de
118 Yorumla
Soran+1 yılya cocuklar zaten biliyor onlarla olmayacağını hocada biliyor. ama hocayla ilişkimi öğrenirlerde hocaya pislik yaparlar diye korkuyorum. ona zarar gelsin istemiyorum
- +1 yıl
Gülü seven dikenine katlanır, hoca kendini korur bir şekilde sen yorma kafanı
Soran+1 yılabicim yaş farkı kendini hemen belli ediyor... Elinizden öpüyorum...
- +1 yıl
Berhudar ol 30 yaşındayım :) sen kaçsınki?
Soran+1 yıl26...
- +1 yıl
Öğretmenini bu kadar şanslı kılan şey ne?
Soran+1 yılokulda tek sohbet edebildiğim kişi... arkadas olduk sonra sevgili..
- +1 yıl
Seni merak ettim, nasıl bir güzellik ile beraber acaba öğretmenin
Soran+1 yılçok güzel değilim.. sadece kültürlüyüm. kendi çabamla buralara geldim.
- +1 yıl
Güzellik derken fiziksel anlamda kastetmedim zaten. Demekki o kişinin hayatına nasıl bir anlam ve zenginlik getiriyorsan o kendini senle mutlu hissediyor aksi halde olgun bir kişi fiziksel güzellik ve cinsel tatmin için ilişki sürdürmez. İşte bundan dolayı merak ettim, demekki adamın ruhunu doyuruyorsun iyi geliyorsun.
Soran+1 yılcinsellik yok zaten. sohbet ediyoruz aynı kafada insanlarınız... oturup 5 saat konuşabiliriz sıkılmadan..
- +1 yıl
Emin ol imrendim, adam akıllı sohbet edecek birini bulmak hakikatten çok zor.
Soran+1 yılkesinlikle öyle.. inşllah sizde gönlünüze göre birini bulursunuz
- +1 yıl
Aslında aramıyorum, bu aramakla bulunmaz, denk gelecek, ummadığın anda çıkacak karşına, bir bakışı kalbine dokunacak gülüşü içini ısıtacak, sözleri şiir olup gönlüne hitap edecek.
Soran+1 yılbende bugüne kadar hiç aramadım 2 senedir yalnızdım. istesem etrafta bir sürü insan var ama sırf sevgili olmak içinde olmadım kimseyle... bakalım bunlada yavas yavas emin adımlarla ilerliyorum. hayırlısıysa olsun. hayırlı değilse olmasın
- +1 yıl
Umarım hayırlısı olur, zaten kısa zamanda belli eder kendini.
Soran+1 yılamin saolun
- +1 yıl
Rica ederim
Öğretmen sözleşmeliymiş. Ne kantin de, ne dışarı da aman diyeyim hayatını mahvetmek istemiyorsan buluşmayın görüşmeyin. Uygun bir ev ortamında veya uzaklarda kimselerin göremeyeceği yerde görüşün.
Sınıfta fazla öğretmenle muhatap olmamaya bak kaçamak bakışlar atmayın birbirinize sınıfta yalnız kalsaniz bile aranızda birşey olmasın. Herşey zamansız geliyor maalesef. 10 kişi aşıkmis onlari geç diğer kızlarla da öylesine vakit geçir bu yaştan sonra fazla arkadaşliklara ihtiyacın yoktur herhalde.01 Yorumla
Soran+1 yılbütün öğretmenler sözleşmeli olur üniversitede tüm ünilerde. yardımcı docent bile sözleşmelidir. zaten okulda selam bile vermiyorum ona. kızlar aralarına almıyor bir garipler. erkeklerde çocuklar zaten benim arabam falan var diye ilgilerini çekiyorum...
güzel çekici alımlı olmak senin suçun değil ki ama :)
03 Yorumla
Soran+1 yılöyle değilimki.. onlar çok çocuk..
Soran+1 yılben takmadım tesadüf oldu. onun abisi benim meslektaşım.. abisiyle işle ilgili sürekli muhattap oluyorduk... git gel samimiyet arttı. arkadaş olduk. sonra sevgili..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
+1 yıleger ki o ögretmenin senle sevgili oldugu anlaşılır ise okul müdürü veya veliler bilirse sen sıyırırsın
ama o ögretmen dedigin kişi meslekten acıga alınır bidaha geri dönemez tamamen men edilir
ögretmen ve hizmetli devlet kuralı her zaman ögrenciyle hiç bir yönden muhabbete girmicek
girdigi görüldügünde hakkında işlem yapılır müffettiş derken soruşturma derken açıga alınır
şu an bir ögretmen nerden baksan 2 milyar maaş alıyor hizmetli dersen 1800 alıyor yani atılırsa sıradan
asgari ücret alır bir işe girer sıradan biri olur bunada sen sebeb olmuş olursun23 Yorumla
Soran+1 yılüniversite burası adam zaten sözleşmeli..
- +1 yıl
sözleşmeli diyorsun kadrolu olsa atılmaz meslekten ama sözleşmeli dedigin nedir
hiçbir hakkı yoktur ufak bir hatasında direk men soruşturma filan gerek yok yani
Soran+1 yılüni kadrolarında yardımcı doçent bile sözleşmelidir ;) herkes sözleşmelidir. sadece doçent ve profesör kadroludur
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. O 10 kişi sana aşık değil sadece seni kirli emellerine alet etmek istiyorlar durum bundan ibaret üninin olmazsa olmazıdır bu aklıma geldi bizim orda bir vildan vardı o bana aşık bu bana aşık o öldü bu dirildi ay oy diye diye kafamızı ziherdi en son köyden dul çocuklu bir herife kaldı nasip tabi
219 Yorumla
Soran+1 yılya sen sacma insanlarsınız. benim sucum ne. sacmaladınız iyice. kimseye kuyruk sallamıyorum. dönemin basından beri 10 kişi şiirler, şarkılar, evlenme teklifleri... meslek yüksek okulundayım.2. üniversitem 6 senedir calısıyorum. sizin gibi insanların kafası basmaz tabi. kimseylede yatmadım. beyniniz bel altı calısıyor sadece abazanlığın bu kadarı
Soran+1 yıl150 yorume tek tek yazamam hepiniz bel altı konusmussunuz benim 10 kişiyi salladıgım bile yok. tek derdim sevdigim adama zarar gelmesn
- +1 yıl
Sonra kahveden arkadaslarla oturuyorduk... ( tebrikler @Attalos )
Ya kız arkadaş bulmak zorundasın bu şekilde olmaz ki not olaylari flan işte iste birinden not flan yanina otur konus ya
15 Yorumla
Soran+1 yılkızlar yüz vermiyo.. grup olmuslar aralarına almıyorlar derslere gidemiyorum hi biri not vermiyor
Soran+1 yılderse gelseydin not alsaydın diyolar. tatlım çalışıyorum ben diyorum. banane diyor kapaıyor teli. gençlik çok acayip..
Soran+1 yılkız hç yok bizim sınıftan benle konuşan tüm hocalarla aram iyi. direkt hcalardan alıyorum notları. durumumu calıstıgımı biliyorlar
Nasıl davranman gerek bilmiyorum.
Kavak Yelleri dizisini izlemesemde biliyordum oradaki döngüyü. Bir kız vardı ortada, çok tatlı, güzel duygular beslediğim bir kız. Herkes gruptan biriyle çıktı, kim kime dum duma oldu olay. :D
Bence tek çözüm senin ortadan yok olman bayan. Senin sonunda o kız gibi olmasın. İnsanlar senin yüzünden perişan olmasın. :D00 YorumlaKpss sorusu gibi bu ne l*n 10 kişi aşık, sen öğretmeni seviyon, işyeri abisinin, hademe kim.
90 Yorumla10 kişi çok azmış yau ;-) ;-) sende öğretmene way be ne sınıfmış arkadaş ;-);-);-) tebrik ederim seni ;-);-)
15 Yorumla
Soran+1 yılbenim suçum günahım yok. çğretmen benden 5 yas büyük ki bu gayet normal. okulda konusmuyorum bile... herkes nasıl yargılamıs soka girdim.
- +1 yıl
birincisi soruyu yanlış sormuşsun ikincisi herkes yanlış okuyor soruyu iki defa okusalar fark ederler birde kimseye acıklAma yapmak zorunda değilsin sen doğruyu yaptığının farkında ol yeter sana herkesin bir şerefi bir namusu var ters konuşanları engele tartışmaya girme zaten hepsi bende fahş yanlış anladık ama ilaki kötü düşünmemek gerek kardeşin... tekrar özür dilerim ben senden vala ben bu sitede yeniyim ama çok değişik bir site
Soran+1 yıl200 yorum var ya.. şoktayım resmen... rica ederim.
arkadaşım anlamışv mıyım? ikinci ünidesin. sınıfta sadece 10 erkek var? bu nasıl üni imiş?
ikincisi nasıl bir afeti devransın ki? 10 erkeği aşıık ettiN? onu geçtim kız arkadaşın yok ve tüm arkadaşların anladığım kadarı ile sınıftaki erkekler?
aman şahin k bunları duymasın oskarlık film çeker:) adını da sınıftan çıkan adam koyar:)00 Yorumla2. Üniversiteyi okuyorum diyorsun ama doğru düzgün cümle kurarak kendini ifade edemiyorsun
Sırf soru sormak için yazılmaz böyle, gelişi güzel yazmışsın.
Uydurmanın da bir literatürü vardır, onu da batırmışsın.11 Yorumla
Soran+1 yılgelişi güzel yazdım beklemiyordum bu kadar cevap. amaç sevdiğim adam zarar görür mü bu veletler yüzünden bunu sormaktı. cevapları hayretle okudum.
Şimdi matematiksel olarak şöyle bir düşünecek olursak sınıf mevcudu 22 kişi 10 tanesi kız ise sınıftaki erkek sayısı 12 sana aşık olan erkek sayısına ise 10 bu durumda;
22-10=12
12-10=2
sana aşık olmayan 2 tane erkek var bu ihtimalle onlar gay. Sende öğretmenle çıkıyorsan eğer diğer 10 erkeğin seni elde etme ihtimalleri zaten yok bu arada gay olan kişiler işin içinde bile değiller onları * et.
Özet:
Hayırlı olsun...00 YorumlaOldu Teşekkürler Garbın Afakı - Cazibe: Herkes ba…:
https://youtu.be/U3S7YoyXjYE20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıl65 Yorumla
Soran+1 yılanana bak napıyor
- +1 yıl
Bir kere de yanıltın beni lan..
Tescilledin şu an bu fotoğrafı..
Dağılabiliriz arkadaşlar..
Soran+1 yılinsanın sevdiği bir insanla olmasından başka doğal ne olabilir ki.. aldatma yok fingirdeme yok.. terbiyesiz bişey yok.. hepsi ufacık cocuklar. ben para kazanıyorum giyiniyorum arabam var. ilgi cekiyor. merak ediyorlar. cocuklar işte ne bekliyosunuzki
- +1 yıl
@Pauseboy , dizel olduğunu nereden anladın?
+1 yıl2. universite okuyorsun ve hala ogretmen mi diyorsun?
30 YorumlaHangi kanalda yayınlıyor bu dizi bakıyım bende güzelmiş :DD
20 Yorumla- 30 Yorumla
+1 yılöğretmen diyosun, üniversite diyosun, 22 kişi diyosun. peki.
02 Yorumla
Soran+1 yılmyo , hoca tabrni sevmiyorum 22 kişiyiz
- +1 yıl
peki.
+1 yılUzak tutun şu çocukları bonzaiden. Bakiniz bir ornek.. sonra gelip hayal dünyalarını sonuna kadar zorluyor yazık oluyor ters tepiyor ^^..
00 Yorumlaharbi güzelmiş :D diğer 10 öğrenci ve öğretmenle aynı anda yaptığını düşünsene :)
01 Yorumla
Soran+1 yılsizin kafa ancak belden asagı calısıyor
Öğretmen öğrenci ilişkilerinin modası geçti artık ayrıl öğretmenden
00 YorumlaBahçıvan şoföre, şoför aşçıya, aşçı uşağa, sonra hepsi uşağa :D
60 Yorumla
+1 yılSinif 22 kisi. 10 u sana asik cikar 12 kalir. 10 u kiz cikar 2 kalir 1 i sensin. Diger piç kim?
64 Yorumla- +1 yıl
Matematiğin dibine düşmüşsün :D
- +1 yıl
Ulen ne güldüm ya :))) Eyw.
- +1 yıl
Eyvallah :D
+1 yılbaşkan sen napıyosun ya?
https://i.hizliresim.com/OdLrbQ.jpg10 Yorumla
+1 yılYapmayın lan, paylasmayin sunları, millet özeniyo, ks de brezilya entrikaları çevirmeye kasıyo sonra^^
00 YorumlaZeki kız, matematik sorununu bize çözdürecek...
😏😏😏10 Yorumlauulan hayatta neler oluyor biz kucukken kiz hocalarimiza uzakdan bakardk artk ne durumdayiz be bu hocalari harbide s... cn
00 Yorumla- 00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsonun kotu senin.. kullanilmak istenmekle aşkı karistirmissin kerhanede acma gozunu üniversiteden sonra
02 Yorumla
Soran+1 yılcanım sen küçüksün anlamazsın ama. ben çalışıyorum mali müşavirim evim arabam var, kimsenin peşinden koşmuyorum... kendi hayatınla karıstırıyosun benim hayatımı.. ben kimseye vererek bir yere gelmedim. yeternce uyanığım sen kafanı yorma
Cevap sahibi+1 yılseni mali musavir olman ya da biyerlere bir sekildr gelmen suanki durumunu degistirmiyor. sinifin 10 kişisi bir kisiye asik olmaz aşk tarnicasi degilsen. seksi bir kadin olabilirsin belki.. ve sadece zevk icin istiyorlar sende bundan mutlu gibiisn uzuldum gerçekten yasim evet henuz kucuk ama bizim universitede de var senn gibi tipler erkekler mikmek icin can atiyo kiz ask saniyo yazkk akillann
+1 yılUniysen sorun yok fakat lise olaydi yediydin uni ortami. biraz. daha farkli anlamissindir demek. iatedigimi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYazar olmayı dene :D ilk kitabını alıcam. Senarist de olabilir aslında filmde ücretsiz figüranlıkta yaparım :D
00 Yorumla2. üniversiteyi okumaya başlamışsın ama hala ergenlikten kurtulamamışsın.
11 Yorumla
Soran+1 yılnesi ergenlik..
+1 yılikinci unıdesın ama sordugun sorudan ve ıcınde bulundugun durumdan dolayı lıseye baslayan bır ergenden farkın yok
00 Yorumla
+1 yılvalla bir yorum yapmak istiyorum seni kırıcı aşşalıyıcıda aklıma yazıcak bişey gelmiyo
04 Yorumla
Soran+1 yılya sen sacma insanlarsınız. benim sucum ne. sacmaladınız iyice. kimseye kuyruk sallamıyorum. dönemin basından beri 10 kişi şiirler, şarkılar, evlenme teklifleri... meslek yüksek okulundayım.2. üniversitem 6 senedir calısıyorum. sizin gibi insanların kafası basmaz tabi. kimseylede yatmadım
- +1 yıl
:D yattın demedim Afedersin o**** gibi imalarda etmedim ama bir öğrenciin bir öğretmenle neyse...
Soran+1 yılaramızda 5 yas fark var ne var bunda...
- +1 yıl
yaş farkın isterse 20 olsun o öenmli değil yavrucum Öğretmen yahu biraz edep biraz adap biraz etik kurallar.
Gizli Üye(36-45)+1 yılo da bir şey mi o okulda ben öğretmenim, her bir öğrenci ve öğretmen bana aşık.. ne yapacağımı bilmiyorum herkes benden nefret ediyo :D
20 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEh maşallah kızım sende kaç kişiyi birden idare ediyorsyn, ne diyeyim, kolay gelsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılhiç birine yüz vermiyorum. çocuk hepsi zaten. büyüyünce hissettiklerinin aşk olmadığını anlayacaklar. bitane sevgilim var herkes gibi.
- 00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl22 ile 10 u topla , öğretmene böl, aralarında kura çek , hangisi çıkarsa öğretmeni o da seviyor demektir.
10 Yorumla
+1 yılKahya bahcivana bahcivan söföre söför ascıya sonra hepsi kahyaya diyosun burada ki kahya da sen oluyosun heralde 😅😄
02 Yorumla
Soran+1 yılya sen sacma insanlarsınız. benim sucum ne. sacmaladınız iyice. kimseye kuyruk sallamıyorum. dönemin basından beri 10 kişi şiirler, şarkılar, evlenme teklifleri... meslek yüksek okulundayım.2. üniversitem 6 senedir calısıyorum. sizin gibi insanların kafası basmaz tabi. kimseylede yatmadım. beyniniz bel altı calısıyor sadece abazanlığın bu kadarı...
- +1 yıl
Ya sen sacma insanlarsiniz demek iyiymis. Aman be banane ne halt yiyosan ye.
+1 yılAllah senin gibi kızları uzak tutsun benden diyorum başkada bir şey demiyorum :)
20 YorumlaKimin eli kimin şeyinde pardon cebinde belli değil.
10 YorumlaÖğretmeni anladımda sınıftaki butun erkekler sana nasıl aşık olur yahu. Çok açık giyiniyorsan sana karsı olan o hisi sevgi olarak karıştırma
02 Yorumla
Soran+1 yılelbse gydgmde bile kalın corap giyerim
+1 yılİmdb 2.0
Tür sıçmalamasyon
Oyuncular Ego
Yapım saati 19dk
Tutmaz bu hikaye...30 Yorumla
+1 yılAlice Harikalar diyarında * hshshs hayal dünyasına baak
00 Yorumlamisss gibi öğretim görevlisi koca yaparsin bu devirde öğretim görevlisi koca bulmak kolaymi başkan beni anladinmi ;(
00 Yorumla
+1 yılLa he he bizde sana asigiz seni cok seviyoz nolur bizle ilgilen
00 Yorumlasen boşver çalışıp malışma düzenini kurmuşsun bu düzen öylece gider :)
04 Yorumla
Soran+1 yılya sen sacma insanlarsınız. benim sucum ne. sacmaladınız iyice. kimseye kuyruk sallamıyorum. dönemin basından beri 10 kişi şiirler, şarkılar, evlenme teklifleri... meslek yüksek okulundayım.2. üniversitem 6 senedir calısıyorum. sizin gibi insanların kafası basmaz tabi. kimseylede yatmadım. beyniniz bel altı calısıyor sadece abazanlığın bu kadarı
Soran+1 yılbenim 10 kişiyi salladıgım bile yok. tek derdim sevdigim adama zarar gelmesndi ilişkimiz ortaya cıkınca o yüzden bu soruyu sordum nerelere cektiniz
Okul bittiğine hepsinin yatak odasından geçmiş olursun
03 Yorumla
Soran+1 yılya sen sacma insanlarsınız. benim sucum ne. sacmaladınız iyice. kimseye kuyruk sallamıyorum. dönemin basından beri 10 kişi şiirler, şarkılar, evlenme teklifleri... meslek yüksek okulundayım.2. üniversitem 6 senedir calısıyorum. sizin gibi insanların kafası basmaz tabi. kimseylede yatmadım. beyniniz bel altı calısıyor sadece abazanlığın bu kadarı
Öğretmen Sevgilinle cinsel birşeyler yaşadın mı hiç?
02 Yorumla
Soran+1 yılhayır ne o anla ne baskasıyla
+1 yılİnanmadı'm. İnandıramadı. Ünide 22 kişilik sınıf olan bölüm ne varmıs? Ben besen eğitimciyim azdır bizim mevcut bir bile 55 kişiydik.
01 Yorumla
Soran+1 yılmeslek yksek okuulu
Gizli Üye(30-35)+1 yılkız arkın nie yok onu anlamadmki. bende kızlarla anlaşamam hep erkek arkdşlarla takılırım ama 1 tane kız arkdş yaparım lazım oluyor :)
01 Yorumla
Soran+1 yılkızlar almıyolar aralarına zaten okulada gitmiyorum pek. not falan için aradım vermiyolar
+1 yılyaşın büyük olmasa harbi ergen dicem ama değilsin maalesef :D d:d
00 YorumlaAşk-ı Memnu'ya dönmüş sınıf. Kimin eli kimin cebinde belli değil.
00 YorumlaYa bir git şurdan.. Nerden buluyorsunuz böyle hikayeleri?
00 Yorumla
+1 yılAynen arkadaşın da dediği gibi tren mi yapıyorsun? Sınıf 22 kişi mi? Hangi bölüm?
04 Yorumla
Soran+1 yılmyo
- +1 yıl
Okulu değil bölümü sordum
Soran+1 yılya sen sacma insanlarsınız. benim sucum ne. sacmaladınız iyice. kimseye kuyruk sallamıyorum. dönemin basından beri 10 kişi şiirler, şarkılar, evlenme teklifleri... meslek yüksek okulundayım.2. üniversitem 6 senedir calısıyorum. sizin gibi insanların kafası basmaz tabi. kimseylede yatmadım. beyniniz bel altı calısıyor sadece abazanlığın bu kadarı.. sadece diğer kızlara göre farklı buluyorlar beni okula arrabayla geliyorum falan ilgilerini cekiyor. yasıtları değilim diye dikkat cekiyor. İPE BÖCEKÇİLĞİ
- +1 yıl
O zaman sınıf keko
Gizli Üye(30-35)+1 yılanne babanda kızım okuyor diyecek vaaah vaaaah. o* kaşar.
01 Yorumla
Soran+1 yılnesi kaşarlık :) kimseyi aldatmadım kimseye yüz vermedim. öğretmen benden 5 yaş büyük gayet normal bir ilişkim var
Onlar sürtünmeye kız arıyorlardır. Malum önümüz kış.
Bazıları da bunu aşk sanmış yazııık:)20 YorumlaBirşey anladıysam gay olayım dicem zaten gayim.. Cidden anlamadım
10 Yorumlasenin ben yalanını zükerim artiz ne arar la ksde :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl00 YorumlaDıdımın dıdısı dıdıyınca, dıdım da dıdısıyla dıdımış.
00 Yorumla
+1 yılNe oluyor l*n aklım bulandı şimdi öğretmen abisiyle sewvgilisi ve ikisi sizin yanınızdamı çalışıyor ayrıca sınıfındaki erkeklerde birbirinemi aşık
00 Yorumla
+1 yıl10 siniftaki erkek bir de hoca sen de katildinmi bir futbol takimi cikiyor iste halisaha turnuvalarına katil bence :)
00 Yorumla- Devamını Gör (170)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar