İşte bu dedikten sonra neden birbirinden vazgeçilir?
Nedeni nedir? Doğru kişi o değil midir?
İşte bu dedikten sonra neden birbirinden vazgeçilir?
Nedeni nedir? Doğru kişi o değil midir?
Issikk sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
İlişki konusunda oldukça hassas bir yapıya sahibim türlü oyunlar entrikalar beni yorar net ve mütevazi bir yaklaşım daha hoş ola bilirdi sıkıcı biriyim seviyorsan sıkılmayı göze alacaksın derdim şahsen
Ayrıca eskiden evlilik düşüncesi olan biriydim artık bu düşüncemde yok işine geliyorsa sevgilim ol ama bana evlilik muhabbeti açma derdim
Hayır bir şeyi ne kadar çok istersen bu olmuyor bir zamanlar gerçekten çok istiyordum kendi çekirdek ailem olsun bir kızım olsun gözlerini annesinden alsın ben bakmaya doyamıyım diye ama boş hayal bunlar artık iyice anladım istemiyorum bir gün tek başına geberip gidiceğimi düşünüyorum
Çok şey istemedik biraz değer görmek istedik çok gördüler canımız sağolsun. 😂😂😂
İşte sana neden istek attığını sorduğumda tam olarak bu merakla beklemiştim cevabını 😂😂😈
Tek düze giden bir hayat istemedigindendir belki de.
Kavgasız tasasız aksiyonsuz giden bir hayat tercih etmiyordur.
ya da motor sevmiyordur çünkü ben kullanıyorum.
En son ilgi duyduğum biri olmuştu.
Tek sıkıntı motorcusun beni aldatirsin diye istemedi.
Açık şekilde söyledi.
Hoşuma da gitti doğrusu
Dediğim oldu ama sonradan evlilik teklifime rağmen anlaşmazlık oldu ve sonunda ayrılmak durumunda kaldık
Ufak olan bir olay yanlış anlaşılma ile büyüdüğü için ve sonrasında da geri dönüşü olmadı
Hayır tabi ki de hayatımda asla kıskanç olmadım
Artık geçmiş geride kaldı yapacak bir sey yok ilerisi için bakacağız hayatımıza
Dedim evlilik teklif edip sözlendğm hatta ama sonrası gelmedi
Bazen sadece gitmek istersin her şeyden gitmek her şeyden uzaklaşmak
Herşeyiyle doğru kişi çıkabilir ama ufak bir pürüz belki ileriye gitmeye engel olabilir. Yaş uyumu gibi mesela.
Değişen zaman kişisel yapı ve isteklerin ilk heyecanın ardından eski haline dönmesi genlede bundan olur
Cahil olduğum zamanlar dua etmiştim Nasibim bu oldun diye cahildik işte zamanla ders aldık.
Ders aldık bundan sonra demiyoruz. Çünkü sevdiğimiz şeyler aynı degil
Hep dersin hic dogru kisi cikmaz zaten
Deniliyor da zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?