Arkadaşlaar merhaba soru buraya sığmadığıı için aşağıya yazıyorum yorum yaparsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederimm?


Arkadaşlar merhaba normalde ben bir kulüpte barmenim 2 gün önce bizim kulübe Bir tane adam geldi çok yakışıklıydı bana baka baka mikrofonu eline aldı şarkı söyledi ben de gerçekten hoşlandım ondan o günn bende ona bakarak şarkıı söyleyip gulumsedim ertesi gün yine geldi fakat ben hani o ortamdan biriyle tanışmanın bana bir faydasınıı olamayacağını düşünerekk açıkçası çok yüz vermedim Bugün de yanında bir tane kız getirmiş gözümün içine soka soka barda oturdu ve dans ettiler sizce ben mi yanlış anlıyorum beni kıskandırmaya mı çalışıyor

Arkadaşlaar merhaba soru buraya sığmadığıı için aşağıya yazıyorum yorum yaparsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederimm?
Cevapla