Seni üzmek istemiyorum diye ayrılan erkek seni bekletemem dedi geri dönme ihtimali var mıdır oraya gidince ben daha cok bağlanırız oraya gidince diye düşünmüştüm
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılDönecektir sana ama hangi amaçla döndüğünü asla bilemeyeceksin aradan yıllar geçtikten sonra dönen her erkek bak her erkrk diyorım cinsel dürtülerle döner daha doğrusu bir yer seni görür ve aklına farkı şeyler gelir arar sorar. Geçecekler bahanelerin arkasına geçip döndüğü kadınlarj kandırmayı bahanenin değil de senin arkana geçmek istiyorum diyerek cesaret olacak insanda... Sana bir şey diyim mi bu anlattığın olayda çocuğa hiç hak veremedim neden biliyor musun 6 ay kısa bir süre ve artık telefonda serbest yani istediği gibi iletişim kurabilecek ve en az 2 kere görüşme şansınız varken bekletmek kelimesini kullanıyor sanki babam gibi 24 ay yapmış ki babam evliymiş gittiğinde 😊 yani bu tip bahaneler arkasına sığınan sırtlanlar dan uzak durun derim
110 Yorumla
Soran+1 yılÖyle doğru söylüyorsun
Soran+1 yılKonuşmayı bitirmek istemedi ilk başlarda ama sonradan bunun doğru olduğunu söyledi
- +1 yıl
Çok olumlu düşüncelerr kapılma derim en kötü senaryoyu düşün ki yanılsan bile hayal kırıklığı az olur. O ara başka birinin varlığı bitirmesine neden olmuş olabilir ile askerliğin vermiş olduğu karamsarlık karışıklık arasında bir yerde doğru ama hangisi bilemeyiz o nedenle boş ver düşünme sen en kötüsünü al geç
Soran+1 yılEn kötü senaryo oldu zaten bir daha konuşmamak olur başka seçenek bırakmadı ki dese zamanla birlikte atlarız demedi bana bekle de demedi bekleme de demedi konuşmayı bitirdi
Soran+1 yılZamanla göreceğim onu da belki tekrar gelir yazar belki bir daha yazmaz
- +1 yıl
Aynen bırak zamana çok düşünme sağlığına zarar verme.
Soran+1 yılTeşekkür ederim ben onu düşündüğüm kadar o beni düşünmüyordur kesin
- +1 yıl
En doğru cümlen oldu bu 👍👍
Soran+1 yılÖyle
Soran+1 yılSürekli mesaj atan erkek nasıl olurda atmadan durabiliyor ki askerlik mi psikolojiymiş seni üzmek istemiyorummuş insan istese birlikte aşılmayacak birsey yoktur benim de o süreçte psikolojim iyi olacak değildi oysa
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılYoktur.
çoğu kişi vardır askere gitmeden sevdiğin den ayrılır öyle gider askere Çünkü sevdiğinden ayrı bir yerde yaşamak insanı çok zorlar. O askerde sen dışarıda seni hep düşünecek seni az görecek. çok sabır ister bu işler daha iyi ayrıl kafan rahat olsun.
Belki bir şansını dene derim ailesiyle birlikte görüşlere git izine çıktığında onunla konuşmaya çalış bisey kaybetmen.03 Yorumla
Soran+1 yılBen daha ne yapayım elimden gelen çabayı gösterdiğimi düşünüyorum karşımdaki insan da benim bu isteğimi görüp beni istemesi lazım o yapacak sonuçta hani evet görüşmeyeceğiz ama yine de beni bekleyen biri var demeli
Soran+1 yılHerseye rağmen bu kız bu sabırı gösteriyorsa bende onun icin bu süreci atlatacağım demeli neymiş beni üzmemek için konuşmayı bitirmek daha doğruymuş doğru olan bu mudur sizce
- +1 yıl
Ayıp etti ama olmuyorsa da zorlamanın alemi yoktur. Hem bence senin konuşacak birisine ihtiyacın var.
Askerlik duygusal geçişin yoğun olduğu bir dönem. Sana bu şekilde veda etmesinin sebebini ben hayatında başka biri var olarak algıladım olmasaydı askerlik süresince en azından ayrılmak zaten istemezdi. Hayatında iyi bir ilişkisi varsa şu an ya da iyi bir ilişki olacağını düşüyorsa hiç yazmayabilir. Ama varsayalim o iliskisi askerde biterse emin ol ilk yazacağı kişi olursun.
07 Yorumla
Soran+1 yılBaşkası olsa hissetmez miydim
Soran+1 yılGünü benimle bitirirdi simdik çevrimiçi bile olmuyor az olsa da dikkat ettiğim
Soran+1 yılOlabilir de ihtimali var
Soran+1 yılAkışına bırakıp göreceğim biraz zorlanıyorum su an açıkçası onunla ilk ayrılık bu bilmiyorum kendimi kasıyorum sanırsam bu konuda kafamda sorular geri geleceğine inancım da var
Soran+1 yılKafama takıyorum bu konuyu karşımdaki insan ile daha dün oldu bu konu
Soran+1 yılGittiği zaman görecek belki dediğiniz gibi olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ben de askere giderken sevgilimden kendim aynı bu sözlerle ayrılmıştım. Safçaydı belki de ancak gerçekten tamamen onu düşündüğüm için yapmıştım. Tabi şimdiki gibi 1 ay ya da 6 ay değildi askerlik, 18 aydı. Şu anki durumda bu bahane bana çok da normal gelmedi. Döndüğümde görüştük yine ama arkadaşça.
011 Yorumla
Soran+1 yılSonuç ne oldu peki
Soran+1 yılO an icin yazmak istemiş miydiniz askerdeyken
Soran+1 yılTekrar yazacağını düşünüyorum psikolojik olarak söylemiş olduğunu bende düşünüyorum
- +1 yıl
Yok, o ağlamıştı hatta. Ben askerdeyken de bana yazmıştı, yanıtlamamıştım umutlanmasın, yoluna baksın diye. Sonradan tüm bu yaptıklarımın ne kadar yanlış olduğunu fark ettim ama tabi sonradan. Bazen iyi bir şey yapayım derken kötü bir şey yapabiliyor insan. Yeter ki niyeti iyi olsun.
Soran+1 yılBen ne yapayım sizce
Soran+1 yılKonuşmayı kestik cuma günü konuşmayı bitirmek istedi bende tamam dedim bundan sonraki süreçte
Yazacağını düşünüyorum tabi sizin dediğiniz gibi de olabilir- +1 yıl
Yazabilir, askerde yokluktan, sıkıntıdan yazabilir de. Ancak yarın başka bir şey olduğunda yine bırakıp gidecek o zaman, sonra geri gelecek, sonra bir şey olduğunda yine bırakacak, sen üzülme diye! Ya da yapmaz, bir garantisi yok. Sen yine de dönmesini istiyorsan, razıyım ben dersen devam edersin. Şu andan itibaren her şey sana bağlı.
Soran+1 yılBana bağlı birsey yok ben onunla o süreci bitirmek istiyorum tabi ki ayrılıklar olur ya da bazı ilişkiler biter onu da zaman gösteriyor ya da hersey yoluna giriyor ama yazsa yazarım destek olurum giderse o da onun karakteridir der yoluma bakarım
Soran+1 yılDualarınızı bekliyorum 🙏😔☺️
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
32
Cevap
37Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılBüyük ihtimal başkası vardır hayatında
00 Yorumla
+1 yılGörev yaptığı yer önemli. Gidipte dönememek var durumuna kapılmış bir olabilir. Bir de askerde aşk zordur. Ben askere hayatımda kimse yokken gittim benim için kolay geçti. Sevgilisi olan, evli olan arkadaşlarım için çok zordu. Döndüğünde belki geri dönebilir ama seni unutacağını sanmam. Askerde bile ansızın arayabilir.
11 Yorumla
Soran+1 yılBana da arayabilir gibi geliyor öyle bir izlenim algıladım ama zamanla göreceğim Samsun’a ilk ay
Gizli Üye(25-29)+1 yılyahu sanki varya 2 sene bekletcek sanki 1980 lerdeki gibi yıllarca askerlik yapıp iletişimi mektupla yapacakta bekletemem diyor yahu 6 ay gidip gelecek yedek subay olsa bile 12 ay en fazla oda iletişim gayet rahat ve kolay oluyor resmen bahane uydurmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
+1 yılYani askerde erlerle takilmadigi icin donunce ilk şans sana ait oradayken ona guzel jestler yapabilirsin. Mesela ihtiyaci olan seyleri postala ona ve kendini unutturma 😉
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de konuşmayı bitirmek istediğini o söyledi ben bittiğin düşünmüyorum belkide bitirdi bilmiyorum kendi görsün o bana yazar diye düşünüyorum aklındaki gibi olmayacağını eğer yazarsa tabi birseyler yaparım
Soran+1 yılVe intagramda birilerini çıkartıyor niye acaba
Soran+1 yılKaç hafta sonra kafasına düşer acaba yazayım tarzı oraya geçince yazar gibi geliyor tabi ümitlenmek istemiyorum
Soran+1 yıl1 ay paylaşım falan yapmayı düşünmüyorum daha önceden de yapmıyordum simdik sık sık atarsam kendine anlar diye atmıyorum
+1 yılBence anlayışlı bir şekilde yaz ona. Yanında olduğunu hissettir o şevkati ver ona. Belki güven problemi yaşamıştır veya çevre kışkırtması o ordayken senin onu aldatman gibi. Aranizdaki ilişkiyi bilmem ama seviyosaniz birbirinizi bu aşkı heba etmeyin onunda seni sevdiğinden eminsen tabi :)
08 Yorumla
Soran+1 yılBeklemede kalmam gerekiyor bu süreçte beni istiyorsa yazar çünkü ona söyledim bu davranışının yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım fakat anlatmam yetmedi o süreçte kendi görsün yazmak isterse de evet gördüm dediği gibi oldu korkulacak birsey yok desin içi rahat etsin bir bakıma eğer yazmazsa doğru yolu seçmiştir o zaman
Soran+1 yılBen eminim aramızdaki şeyler konuşma bitse de bitmedi çünkü hiç ayrıldım bitti bu sefer moduna girmedim nedense sanki ara vermiş gibiyiz
Soran+1 yılKafasında toplaması gereken konular var kendisi görmesi lazım
- +1 yıl
Gelişmelerden haber ver umarım cidden seviyordur ve aklı başına donup yazar.
Soran+1 yılYazarım insallah güzel sonuç alırım bu ay geçsin istemiyordum onu daha çok görmek istediğim için simdik diyorum ki bu ay geçse de görsem
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim ama sonuç ne olursa olsun içini ferah tut zorda olsa hayırlısı buymuş demek ki deyip hayatına dön bide iliskiniz ne kadar oldu?
Soran+1 yılFazla olmadı ama anımız çok geçirdiğimiz vakit
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAskerlik psikolojisi çok farklıdır belki de orada sürekli seni düşünüp kafayı sana vermemek için işlerini düzgün yapabilmek için senden ayrılmış olabilir hemen aklına kötü kötü şeyler getirmene gerek yok yani
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyledir belkide olabilir de keşke birlikte atlatsaydık yazar mı sizce
- +1 yıl
Bir süre sonra sana yazacaktır
+1 yılÜf sen benden daha iyilerine layıksın da dedi mi. Ayrılmak için bahane buluyorlar bıktım erkeklerin bu hareketlerinden direk ayrılmak istiyorum de geç işte
05 Yorumla
Soran+1 yılYok onu demedi 😅
Soran+1 yılAma işte bu şekildeyken bana istediğim şeyleri veremezmiş seni bekletmek istemiyorum konuşmayı seviyorum seninle dedi ama işte seni üzmek istemiyorum dedi
- +1 yıl
İşte olsan da olur olmasanda olur demiş. hadi ordan, iyi öyle olsun belkide hayatlarımıza yeni birinialma vakti gelmiştir de geç. Hiç yok ayrılmayalım deme şok olsun biraz
Soran+1 yılDün konuşmayı bitirdik bende saygı duydum
- +1 yıl
İyi yaptın
+1 yılNedenini hiç düşündün mü?
Seni düşündüğü için ayrıldı senden.
Allah korusun şehit düşer sende arkasından yas tutma diye hiç düşünmedin mi?01 Yorumla
Soran+1 yılbirlikte atlatılabilecek bir durum hani insan sevdiği yanında olsun ister
Helal olsun çocuğa seni bekletmek ve hayal kırıklığına uğratmak yerine senin hakkını gözetmiş ne ala çocukmuş 👏👏👏
02 Yorumla
Soran+1 yılGelir mi sizce yazar mı orada
Aşk İlişkileri konusunda 553 cevap paylaştı. Adam kafasını rahatlatmış askerde bekleyenin olması çok zor demekki güven sorunu var döndüğünde hiç bakmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum bana yazacak gibi de bir izlenim verdi zamana bırakıyorum kafasını toplasın
Gerçekten seven ise askerliği bimayrılık bahanesi olarak görmez. Gerçekten seven iki çift her zaman bekler birbirini
079 Yorumla
Soran+1 yılEvet psikolojik olarak mı diye düşünüyordum aramızda tartışma falan tarzı birsey yasamadık son günlerde kafasının karışıklığını hissediyordum konuşsak mı zamana bırakıp görsek mi tarzı benim bitirmemi ister gibi bir tutumu vardı vicdanı rahat etsin diye sanırsam ben zamana bırakalım dedim yaşayıp görelim dedim tamam dedik sonra dün konuşmayı bitirmek istediğini söyledi ikimiz için doğru karar olmadığını
Soran+1 yılBaşkası olsa hissederdim
Soran+1 yılTabi ihtimali var yok diyemem ama başkası ile konuştuğunda erkekler biraz kendilerini ele veriyor sürekli nerede kiminle olduğunu söyleyen biriydi düne kadar
Soran+1 yılÖyle yapacağım sadece geri dönöe ihtimalini düşünüyorum
Soran+1 yılBana işte seninle konusmayı bitirmek de istemiyorjm tarzı yaklaşımı oldu arkadaşlığı önerdi çevremde arkadaşım çok diyerek konuyu kapattım sen beni ne olarak görüyorsun dedim o da arkadaş olarak görmediğini söylemişti benlm gibi düşündüğünü ne bileyim bir yandan da konuşmayı da bitirmek istemedi bir yandan da bitirmek istedi birlikte atlayabileceğimiz bir durumdu oysa
Soran+1 yılİnş teşekkür ederim 🙏
Soran+1 yılİnş nasıl sıkmayım görmedim bile görmeden gitti mesajda söyledi böyle birseyi
Soran+1 yılKonuşmayı bitirsek mi diye
Soran+1 yılİnş öyledir pişmanlık duysun istemiyorum zamanı gelince
Soran+1 yılBen bu süreçte ne yapayım sizce nasıl bir davranış sergileyim merak uyandırayım onda
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏
Soran+1 yılBuradaki son 1 haftasında sizce düşünür mü
Soran+1 yıl1 hafta ailesi ile kalacak onlarla vakit geçirecek
Soran+1 yılBende bunu anlamıyorum erkekler askere gidiyor evet de bizler de burada bekleyerek zorlu süreci geçiriyoruz tek taraflı değil sonuçta yan yana kalıp atlatmak varken böyle bir kararı almasına Anlam veremiyorum belkide zamanla göreceğim hayırlısı
Soran+1 yılBana son olarak dediği şey bir ihtiyacın olduğunda her zaman sorabilirsin su an böyle hissediyorum
Soran+1 yılBeni üzmemek için bu kararı almış
Soran+1 yılBir bilse benim böyle daha çok üzüldüğümü gitmezdi
Soran+1 yılAkşam hiç uyumadım mesaj gelir diye
Soran+1 yılDoğru birsey gelmiyor ancak zaman bir ihtimal belki pişman olur
Soran+1 yılDoğru
Soran+1 yılO da uğraşsaydı birlikte aşacağımız bir durumdu o bunu tercih etti kolay olanı
Soran+1 yılBir kadın beyni olarak baktığımda bana böyle geliyor ne yaşadığını bilmiyorum bana böyle demesi kolay ya da oradaki stresi
Soran+1 yılKafasında kurduğu imaj derken
Soran+1 yılSunu biliyorum sadece askerlik süreci onun için hayatına odaklanamamasından bahsetmişti gidip geldiğimde herseye odaklanabilecegim tarzı işte ben dedim bu süreci birlikte atlatalım tamam dedik işte ne bileyim zamana bırakıp görelim kararındaydık ikimiz de
Soran+1 yıl1 hafta önce açıldı böyle bir konu nedense birden değişti fikri
Soran+1 yılHayatında birileri olsa hissetmez miyim
Soran+1 yılNe olabilir ki arkadaşları falan mı
Soran+1 yılDediğiniz gibi de olabilir belki birileri var ya da kafasında gerçekten üzmek istemiyor orada ne yazacağını bilmediği için bir Tutum sergiliyor da olabilir çünkü 1 haftadır beni yokladı konuşmayı bitirsek ben arasam açar mısın tarzı ben açmam demiştim
Soran+1 yılGeri dönmesinş istiyorum zamana bırakacağım ya zaman bana onu unutturacak ya da o bana geri gelecek
Soran+1 yılDoğru ama ben anlamıyorum o tarz insanlar da oldu hayatımda 3 yıl önce konuşmamız bitmiş hala aynı kişinin yazdığı da oldu askerde beklediğim biri de oldu gelmeden 2 hafts önce ayrılan sonrasında geldiğinde pişman olup özür dileyen ama bende bitmişti onlar geldiğinde bunda birlikte atlatalım zamana bırakalım diye baktım hep
Soran+1 yılZaman sabır ve dua
Soran+1 yılBu süreçte yapacağım şey
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumunuz için insallah hayırlısı olur
Soran+1 yılÖnceden 1 sn konuşmadan duramazken sabaha kadar konuşurken şimdik dünden bu yana birbirimize mesaj atmadan durmamız
Soran+1 yılBilmiyorum öyle değildir diye umuyorum
Soran+1 yılDizinde gönlünüzce olsun 😪
Soran+1 yılHersey olacağına varır aynen gelirse de gitmişse de
Soran+1 yılBana şey gibi geliyor sanki bir bu durum benim basıma geliyor bunu atlatamayacagımı düşünüyorum bazen karşımdaki insan üzülüyor mu gerçekten erkeklerin hisleri bizlere göre zor oluşuyor herkesle rahatça konuşabiliyorlar his duymadan
Soran+1 yılMaalesef
Soran+1 yılİnşallah 🙏
Soran+1 yılBu imtihanımı kaldırabilir miyim bilmiyorum sadece zoruma gidiyor açıkçası
Soran+1 yılBitecek bir sebebi olur anlarım da psikolojik bir bahane
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılZamana ve akışa bırakıyorum nedense 1 ay içinde dönüş yapacak hissi var
Beklemeyi göze almana rağmen ayrılan kişiyi neden beklersiniz ki. Askerlik mi kaldı.6 ay zaten.
11 Yorumla- +1 yıl
Boş duygu sömürüsü yapmış
+1 yılTeskere alınca dönecek elbette ama o sen olmayacaksin artik
02 Yorumla
Soran+1 yıl
Nasıl- +1 yıl
Bitirmiş işte senle olacak seni hayatında isteyen neden yol versin ki
Adam bitirmek istemiş. Şimdi ki askerlik askerli mi? 15 ay bekledik biz. Sonuç mutlu son. O bahane etmiş
00 Yorumladöner o asker olma triplerine girmiş şafağı düşsün biraz eline g3 alınca arar o seni rahat ol 😄
08 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum tekrar arar inşallah o istemese de bu süreci bekleyerek geçireceğim
Soran+1 yılKeşke deseydi gel birlikte atlatalım diye helallik istedi
Soran+1 yılDeğerlendireceğim tabiki ona anlatmıştım ehliyet gideceğim kursların falan olduğunu söylemiştim ama işte yine de yanında olmak teselli etmek vardı
Soran+1 yılİnsanların pişman olduklarını hep gördüm ama çabaladığın şeylerin kaybı çok ayrı
Soran+1 yılTeşekkür ederim bundan sonra zamana bırakıp bekleyeceğim
+1 yılGeri dönmüyo. Bi bakıyosun gizlice kaçırdığı telefonuyla iki yıldır peşinde koştuğu kızı tavlamış. Sen de sadece arada takılmalıkmışsın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. dogru karari vermis bos is zaten askerde sevgili olmak carsiya ciktmi tonla kiz bulur.. bir kiza mi kalacak a.. q mal degilse tabi..
00 YorumlaBuna asla inanma. Zamanını onun için üzülerek geçirme daha sonra pişman olursun.
00 YorumlaBelki sen üzülürsün beklemekten yorulursun diye ayrılmıştır. Barılabilirsiniz bence.
00 Yorumla
+1 yılYani psikolojik olarak Askerdeyken seni aramayan ömür boyunca hiç aramaz.
00 Yorumla
+1 yılAğustosda ben de askere gidecem , beni bekle bari boşa gitmesin
01 YorumlaLa gitsin gelsin başka birisi yoksa hayatında barışırsınız
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende bundan çok korkuyorum yaa ama psikolojik olarak çok yıpranıyormuş insan belki de seni üzmek yıpratmak istemedi bilemiyorum...
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle söyledi zaten ama ben o süreçte yanında olmak istiyordum ama ben bana yazacağını biliyorum tekrardan
6 ay la eskiler 3 sene gitmiş demek ki ciddi ilişki istemiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılCiddi ilişki konusunda ikimiz de zamana bırakıp görme taraftarıydık elma değil ki bu hadi evlenelim diyelim
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninle hiç ciddi olmamis dönüşte evlenecek birisiyle haberin olsun
05 Yorumla
Soran+1 yılBaşına geldi sanırsam
Cevap sahibi+1 yılHayır gelmedi. Askere giden gerçekten sevse daha çok samimi davranır seni kaybetmemek için. Başka planları var zemin hazırlamış
Soran+1 yılAsker psikolojisi olarakta söylenmiş sözleri olduğunu düşünüyorum konuşmayı bitirmek istemediğini fakat ikimiz için doğru kararın bu olduğunu söylemişti bilmiyorum
Soran+1 yılBirde bu durumda sana iyi gelemem demişti
Cevap sahibi+1 yılBekle o zaman niyeti belli olur. Seviyorsa yazar illaki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılİhtimaller dahilinde çünkü oraya gidince her şey değişiyo piskolojik olarak
07 Yorumla
Soran+1 yılZamanla göreceğim gelirse de gelmezse de ama hiç bitmiş gibi hissetmiyorum olur ya kesin bitti nu sefer duygusu
Soran+1 yılGelmez deriz böyle sanki 1 ay sonra yazacak gibi geliyor
- +1 yıl
Bekle izle ve gör ama çok umur bağlama döncek diye kendini de üzme
Soran+1 yılÖyle su an yeni olduğu icin belki bana öyle geliyor da olabilir
Soran+1 yıl1 hafta sonra teslim olacak düşünme vakti olur o bir haftada
- +1 yıl
Sana tek tavsiyem kendini umutlandırıp üzmemen başka bi tavsiye veremiyorum ne zamandır birliktesiniz
Soran+1 yılyazsam mı diye ne bileyim direk silmemiştir hani tartışmadık etmedik
+1 yılSen birakirsin diye senden oncemi davranmak istedi acaba o psikolojiyle
03 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum o tarz biri değilim bir haftadır kafası bu konuda karışıktı konuşmanın bitmesini istemiyordu ama doğru karar olduğunu söylemişti zamana bırakıp görelim demişti ama bana benim istediğim şeyleri verememekten korktuğunu söyledi
- +1 yıl
Kendi icinde halledemedigi endişeleri var o halde oluruna bırak
Soran+1 yılÖyle yapacağım ne kadar zamanda kendini toplar Keske elimden birsey gelse
Sen onu beklersin de o seni beklemez baksana dedigine
03 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Soran+1 yılAskerlik psikolojisi ile mi söyledi diye düşünüyorum bir yandan geri dönecek gibi içimde bir his de var
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sen bagli kal donuncr geri barisirsiniz
011 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah yazacağım yönünde hislerim var 1 aya kalmaz
Soran+1 yılYazar kafasındaki gibi düşüncesi olmaıdıgını anlar belki
Soran+1 yılBen birlikte aşabileceğimi söyledim bu süreci zamanla görelim dedim o ikimizin icin doğru bir karar olduğunu söyledi bu süreçte konuşmayı bitirmenin ilgi konusunda bana istediğim veremeyebilirmiş bitmiş hissi yok içimde tekrar konuşacağız ama doğru zamanda sanırsam sıkmak istemiyorum onun bana yazacağını düşünüyorum belkide yazmaz bilmiyorum biraz psikolojik olarak söylediğin düşünüyorum bende
- +1 yıl
Boyle seylerj cok uluorta komusma tataftari değilim ama dogu tarafindaysa aciklamayi okumadim kucuk yazılar ic ice giriyo gozum bozuk. Dogudaysa basina bsy gelebileceği için belki ondandir. Belkide askerde terkedilen askerlerin psikolojileri gider. Ondanda olabilir ihtimal verip. Kaldiramam diye dusunmustur. Ya da mesafeden yapamazsin diye dusunmustur. Cok cok ucuk bisey belkide ailesi askerden sonra su kizla seni nisanlicaz gibi bay demistir belki bir cok sebebi olabilir. Askerden donene kadar bekle. Bidaha komus kimsyle olmadim tertemiz bekledm ayni biraktigin gibi sana aidim de. Ondan sonra barisirsaniz barisirsiniz ya da ayrılırsınız
Soran+1 yılBakalım Allah büyük dualım kalbim o süreçte onunla olacak zamana bırakıp göreceğim yazması umudu var içimde
Soran+1 yılTabi bende haklıyım ama onun psikolojik olarak bundan etkilendiğini görüyorum açıkçası hissediyorum ya da onu bu süreçte kendi haline bırakmam gerekiyor o bunu kendi görsün ağlasam da elimden birsey gelmiyor sessiz kalıp bekleyeceğim uzaktan seveceğim eğer olurda gelirse asla suçlamam onu açıkçası neden niye yaptığını 2 gün düşündüm o da haklı o psikoloji ile üstüne sorumluluk almak istemedi belkide
Soran+1 yılTabi kendime değerim var ama daha bu ilk ayrılık ve ayrılık da denemez ne bir tartışma oldu ne de başka birsey düşüncesini söyledi bende saygı duydum zamanla göreceğim Allah büyük hayırlısı ise olur o beni bulur tekrar hayırsızsa olmaz zaten
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. erkeklere ne oluyor ya askere gidince
04 Yorumla
Soran+1 yılBende bilmiyorum zor bir süreci birlikte atlatmak varken
Soran+1 yılYazacağını düşünüyorum tekrardan ama ne zaman olur bilmiyorum kafasındaki düşüncesi gibi olmadığını hissedecek gibi
Soran+1 yılİnsallah
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılilginç belki dönünce yazar
010 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum kafası karışıktı sadece
- +1 yıl
bu durumlarda normal dönene kadar bekleyin bakalım
Soran+1 yılBen birbirimize daha çok alışırız ve orada benden destek olmamı bekler diye düşündüm açıkçası
- +1 yıl
bencede öyle olur sabredin bakalım
Soran+1 yılÖyle değil midir sizce de evet psikoloji olarak etkilenmiş birseylerden korkmuş bir tavrı var ben ona baskı yapacağımı düşündü belki bilmiyorum ama diğer yandan bu da bir gerçek ki insan uzağa gidince yanında birileri destek olsun ister
Soran+1 yıl1 hafta sonra gidecek bugün memleketine gidecek
- +1 yıl
askerlik zorlu bir süreç insanın kafası karışması doğal. ya da sizi beni beklemez diye düşünmüştur seviyordur ama siz öyle yapmayin aşkın sadakatini gösterin
Soran+1 yılSevgi olarak baskın tarafı olduğunu düşünmüyorum zamana bırakacağım yazacağını da düşünüyorum duygu olarak nötr hissediyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
siz bilirsiniz
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Aklı başına gelmiş
014 Yorumla
Soran+1 yılNe
Soran+1 yılPsikolojik olarak söylemiş olabilir mi sizce orada onun düşündüğü gibi olmadığını görüp yazma ihtimali var mıdır
Soran+1 yılAnladım
Soran+1 yılkafası karışıktı baya bana istediğim şeyi veremediğini söylemişti orada yani konuşmayı bitirmek de istemedi
Soran+1 yılİlgi konusunda veremecegnii söyledi
Soran+1 yıl6 ay konuşuruz veya konuşmayız bunu diyemem dedi atıyorum 1 ay sonra konuşmamız biter falan yaptı dedim o an geldiğinde düşünelim dedim ön yargılıydı
Soran+1 yılEvet karışıktı
Soran+1 yılKonuşmayı bitirerek ayrılmış olmuyor muyuz ben sadece geri dönme ihtimali var mıdır orada diye düşünüyorum hislerim sadece kafasının karışık olduğu yönünde kendi tekrar yazmak isteyecek
+1 yılUlan yapacağı 6 ay ne duygu sömürüsü yapmış ya
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek bir gün döner yeter ki canı çeksin..
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı. Arkadaş hangi Yeşilçam filminde kalmış.
00 Yorumla
+1 yılSanki sefere gidiyor, saçmalığa bak.
00 Yorumla
+1 yılDönerse sen barışma çünkü
00 YorumlaKesinlikle bahaneeeeee
00 Yorumla
+1 yılDöner tekrar gider yine döner sonra temelli gider
00 Yorumlagiden gitmiştir gittiği gün de bitmiştir
00 Yorumla
+1 yılBelki başkası vardi bunu bahane etti
00 Yorumlasende halen onu düşünüyon? :D
00 Yorumla
+1 yılBence dönmez ya da başkasına aşık oldu bilemiyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Zaten ayrılacakmış kendince bahane bulmuş işte
00 Yorumla
+1 yılÜzme kendini zamana bırak
04 Yorumla
Soran+1 yılZamana bırakacağım da ya zaman onu unutturacak ya da zamanla hersey yerine oturacak
Soran+1 yılKeşke o da zamana bırakıp yaşamasaydık birlikte o süreci ayrılık olacaksa da o an olsaydı gitmeden önce 1 ay sonrasını düşündü ben seni üzersem sana istediğin veremezsem diye
- +1 yıl
İnan ki Zaman her şeyin ilacıdır Hayatına bak
Soran+1 yılÖyle de o süreçte çok zorlu oluyor insanın canından can gidiyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sabirlı ol ve aramasini bekle
06 Yorumla
Soran+1 yılKafasını toplamak mı istiyor ne yazacağını bilmediği için
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum zamanla göreceğim gelmesini istiyorum
Soran+1 yıl1 hafta kaldı gitmesine sizce 1 haftada tekrar düşünür mü
Soran+1 yılGidince yazar gibi geliyor bana da nedense
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeri döner tekrar gider sonra yine geri döner
00 Yorumla
+1 yılvar.
02 Yorumla
Soran+1 yılGeri döner mi sizce yani
Soran+1 yılPsikolojik olarak demiş olabilir mi bu şeyleri oradaki ortamla aynı anda yürütemeyecrgini düşündü belki
+1 yılDöner döner rr
017 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir dedin ki inşallah 🙏 birde bana son olarak şey demişti bir ihtiyacın olduğunda her zaman sorabilirsin demişti
Soran+1 yılİletişim kuralım yine der gibi bir cümle değil midir bu
- +1 yıl
Neyi soracaksın
Soran+1 yılYani ihtiyacın olduğunda yine yazabilirsin
Soran+1 yılSorabilirsin
Soran+1 yılO demişti bana
- +1 yıl
Ayrildiysan neden arayıp sorasın ki
Soran+1 yılEvet ben aramam ama karşımdaki insan arayacak gibi hissediyorum askerdeysen
Soran+1 yılMesaj atacak gibi işte su anlık böyle hissediyorum demişti konuşmasında ilgiyi veremezmiş benim istediğim bana iyi gelmezmiş konuşmamız doğru bulmuyormuş üzermiş o süreçte beni
Soran+1 yılSeni belirsizliğe sokmak istemiyorum dedi oradayken
- +1 yıl
Ama askerde olduğu içinde olabilir yani orası disiplinli biyer zaman bulamıyor olabilir
Soran+1 yılBen ondan 6 ay kesin konuşalım gibi bir cevap istemedim zamana bırakalım görelim atıyorum ki 1 ay sonra mı 2 ay sonra mı biterse o zaman bitsin konuşmamız dedim ama simdik dedim ön yargı ile 1 ay sonrasını düşünüyorsun dedim
- +1 yıl
Kardeş boş ver ya takma
Soran+1 yılDaha dün yaşamışım bunu aradan zaman geçmedi zor bir süreç nasıl takmayım
- +1 yıl
Haklısın ama yapabilecek biseyim yok
Soran+1 yılDoğru teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim 🙃
boş ver bacım o seni hiç sevmemiş
02 Yorumla
Soran+1 yılBoşluktayım sadece
Soran+1 yılBana yine dönecek biraz zaman geçtikten sonra öyle hissediyorum
Geri döndü mü?
01 YorumlaSeni kullanmak istememis
00 YorumlaAskerliği bitince döner belki
00 Yorumla
+1 yılgeri dönmesini mi bekliyorsun bir de
00 Yorumla
+1 yılDönmez
00 YorumlaDönmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,5b cevap paylaştı.
+1 yılBahanesi olmuş
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılVardir illa
00 Yorumla Gecsin o ayaklari
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoş yapmış senden ayrılmak için mazeret
014 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
Cevap sahibi+1 yılBende askere gittim aksine sevdiğinin sesini duymak için can atarsın varlığı yeter aile eş dost bir muhabbet moraldir yani sen üzülme ben askere gideyrum felan şov
Soran+1 yılBen orada yazacağını düşünüyorum hani insan ilişkisi bitince bitti diye ruh hali olur ya hiç o modum yok evet üzülüyorum konuşmadığımız icin ama ruh halim bitti gibi değil de kısa sürede toplanacak gibi geliyor
Soran+1 yılHislerim beni yanıltıyor mudur sanki yazacak gibi geliyor
Soran+1 yılİhtiyacın olduğunda her zaman arayabilirsin su an böyle hissediyorum dedi
Cevap sahibi+1 yılBende ayrıldım sevgilimden evet böyle bir neden değildi belki neyse bende ha yazıcak ha barışıcaz dedim de öyle olmuyor olursa ne mutlu sana tabi de şimdi araya bir kere ayrılık girince zora gelince kaçış yolu ayrılık olucak sen üzülcen
Soran+1 yılGelmezse o kaybeder ben duamı ediyorum Allah büyük ona karşı yanlışım da olmadı birlikte olduğumuzda daha hiç ayrılık geçmedi aramızda
Soran+1 yılTartışmadık konuşmayı bitirmek istediğinde saygı duydum psikolojiktir diye çok konuştum aklındaki gibi olmayacağını deneyip birlikte atlatalım diye yani bir yandan konuşmak istiyordu bir yanı da işte bana istiedigm ilgiyi veya seni bekletemem tarzı bir yaklaşımı vardı
Cevap sahibi+1 yılO ooo kafada çoktan bitirmiş
Soran+1 yılOlabilir onun savaşını da ben veremem
Soran+1 yılZamanı gelince pişmanlık duymasın sadece
Cevap sahibi+1 yılHer iki tarafta yapamadıkları söyleyemedikleri için duyar
Soran+1 yılBenim için dua eder misin yine de 🙏 rica etsem
Cevap sahibi+1 yılOlur
- Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Askere giden sevgilim benden ayrıldı. Geri dönme ihtimali var mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer