Çok fazla uzatmadan konuyu özetlemek istiyorum uzun yıllardır depresyon ve ilaç tedavisi görüyorum kötü bir aşk geçmişim var 4 yıldır yalnızım sevgilim yok fakat 2 yıldır sosyal medyadan tanıştığım biriyle aramızda bu zor zamanlarda çok büyük bir bağ oluştu uzak şehirlerden geldi buluştuk görüştük gezdik sohbet ettik. Sevgili olmayacağımı hayatıma kimseyi almayacağımı söyledim onu buda bilerek benimle konuşmayı kabul etti sevgili olmak içinde hiç ısrar etmedi ama yeri geldi kimsenin bana yapmadığı fedakarlıkları yaptı çok büyük paralar hediyeler üstelik bunu hiç istemediğim halde ve geri çevirdiğim halde. Son 8 aydır da ara sıra otelde buluşup tam bir ilişki değil (yüzeysel) şeylerde yaşadık ama bunların hepsi baştan konuşulup anlaşıldı. Şimdi ise bana çok zarar veriyor sanki psikolojik şiddet uyguluyor oraya çıkma onu yapma onu giyme onu kaç kere uyardığım ve küsüp affettiğim halde devam etmeye başladı oysa sevgili bile olmadık hiç. Bir zaman ve artık dayanamıyorum boğuluyorum ama çokda bağlandım kurtulmak istiyorum çünkü hastalığımı tetiklemeye basladı birden en büyük destekçim yerine bütün gün moralimi bozan biri haline geldi dayanamıyorum artık tamamen bağımı koparmak istiyorum ama yapamıyorum oda buna izin vermiyor bir yerden hep çıkıyor napıcam bilmiyorum ;((
Bağlandığınız ama artık size zarar ve üzüntü veren birinden tamamen nasıl kurtulursunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Onunla ciddi bir şekilde bu durumu konuş ve sınırını çiz. bitip bitmeyeceğine onun hareketleri ile karar verirsin.
İletişimin ~
Komple iletişimi keserim ve bana ulaşacağı yerlere engel koyarım
Net bi kopuş yaşayıp kesin sınırlar cizeceksin
Buna bir ara karar verdim ve sürdürdüm ama bir şekilde hep karşıma çıktı evimin önüne kadar geldi başka yerlerden ulaştı o böyle yaptıkça sanırım aramızda oluşan bağ ve yakınlıktan dolayı hep affettim. Ona göre ben hastayım ve olayları büyütüyorum ama bu böyle devam etmiyor bana karışması kısıtlaması kocammış gibi tripler atması beni bunaltıyor oysa sevgili bile olmadık
Eğer dediğini yapmış olsaydın sana ulasamazdi bu bı sure değil sürekli sürdürmen gereken bı süreç kararlılıkla bunu sürdür eninde sonunda anlar
Belki de ben tamamen koparmak istemiyorum bağımı bilemiyorum alışkanlık çok zor bir şey sanki o olmazsa bazen tek başıma ne yapacağım diyorum kim beni kurtaracak çekip diye endişelerim olmuyor değil. Ama aşık da değilim sadece sevgi ve değer veriyorum ama yetmiyor anlaşmalar bozuluyor işler sarpa sarıyor her gün bir karı koca gibi tartışma oluyor artık ona hevesle anlattığım bir şeyden bile moralimi bozacak şeyler buluyor kendince sahiplenmesi beni bunaltıyor çünkü ben kısıtlanmak istemiyorum üstelik kötü bir şey yapmadığım halde hayatımda erkek olmadığı halde ( bu konuda çok katıyım) ve açık giyinmediğim halde karısıyor artık sinirimden eşyaları kırıyorum ona derdimi anlatamamaktan çok kötü bir ikilemdeyim ne yapıcam bilmiyorum sanki o olmazsa babam bile bana sahip çıkmaz gibi hissediyorum öyle bir alıştırdı ki her derdimde koşup gelmeye :(
Bağımlılık geliştirmişsin bu yüzden zorlaniyorsun aşılmaz bişey değil ama zordur eğer kurtulmak istiyorsan seni esir eden bağımlılık çemberini kırıp dışarıya cikmalisin şu an verdiğin sinyaller adamın cesaretini artırıyor bu tür iliskilerdr karışık sinyallerdir herşeyi batiran
Ya kusura bakmayın sizi de rahatsız ediyorum ama. Evet maalesef öyle bağlanmaya o kadar meyilliyim ki zaten daha önceki aşk hikayemde bundan ibaretti beni bu durumdan çekip kurtaran kişi sanki bana yine aynısını yaptı gibi bir durum oldu. Üstelik psikolojik olarak çok zayıf ve hemen yıkılmaya çok müsait bir yapım var çocukken de depresyon ve ilaç tedavisi görmüştüm sonra aşık olunca iyileşip bırakmıştım ve tekrarladı. Yeni yeni kendim için bir şeyler yapmaya başlamışken yeni yeni kendimi sevmeye başlamışken bir de bu durum çıktı iyileşmemi bu kadar çok yardım eden ve benden daha çok sevinen biri şimdi gelip bana sanki köstek oluyor. Kendimle daha çok ilgilenmeye başladım diye bu kadar güzel giyinme makyaj yapma kimsryr bakma dışarı çıkma yürüyüş yapma sana bakarlar oran gözükmesin dikkat çekici olma tarzı şeylere girdi tam iyileşmeye başlamışken kısır döngü başa döndü 😞
Yaptığı şeyler için n üzerinde sahiplik hakkı görüyor ve bunu senden talep ediyor bunuda sana verdiğini düşündüklerinden mahrum bırakarak yapmak istiyor bı nevi senin zaaflarını tekrar sana karşı kullanıyor muhtemelen kendi lanatlarini takman onu urkutmustur bağımsız olmana katlanamiyor aslında karşındaki kişi sana yardım etmemiş seni hapsetmis bundan kesinlikle kurtulmalisin ilerdeki hayat kaliten için n bu çok önemli bi on kural
@yolcu3434 haklısın bence de kızı hapsetmiş verdiği şeyleri büyük ihtimalle başa kakabilir
@BlacKandRedD aynen öyle pis bı oyun oynuyor bu tür narsist kişilerden uzak kalıp tamamen uzak kalmaktır doğrusu
@yolcu3434 aynen öyle
@BlacKandRedD yalnız bu arkadaşın durumu kendi içinde özel direk bunu yapamaz korku paranoyalari buna engel olur ve yine kendine yenilir yardım almalı ve yaptıklarında tutarlılığı kaybetmemelidir eğer bunu kaybederse karşı tarafa yanlış sinyaller veriri karşı tarafın eli güçlenir çok karmaşık bı yapıdır bu gibi durumlar
evet destek almalı illa ben de öyle düşünüyorum doğrusu