Bağlandığınız ama artık size zarar ve üzüntü veren birinden tamamen nasıl kurtulursunuz?

Çok fazla uzatmadan konuyu özetlemek istiyorum uzun yıllardır depresyon ve ilaç tedavisi görüyorum kötü bir aşk geçmişim var 4 yıldır yalnızım sevgilim yok fakat 2 yıldır sosyal medyadan tanıştığım biriyle aramızda bu zor zamanlarda çok büyük bir bağ oluştu uzak şehirlerden geldi buluştuk görüştük gezdik sohbet ettik. Sevgili olmayacağımı hayatıma kimseyi almayacağımı söyledim onu buda bilerek benimle konuşmayı kabul etti sevgili olmak içinde hiç ısrar etmedi ama yeri geldi kimsenin bana yapmadığı fedakarlıkları yaptı çok büyük paralar hediyeler üstelik bunu hiç istemediğim halde ve geri çevirdiğim halde. Son 8 aydır da ara sıra otelde buluşup tam bir ilişki değil (yüzeysel) şeylerde yaşadık ama bunların hepsi baştan konuşulup anlaşıldı. Şimdi ise bana çok zarar veriyor sanki psikolojik şiddet uyguluyor oraya çıkma onu yapma onu giyme onu kaç kere uyardığım ve küsüp affettiğim halde devam etmeye başladı oysa sevgili bile olmadık hiç. Bir zaman ve artık dayanamıyorum boğuluyorum ama çokda bağlandım kurtulmak istiyorum çünkü hastalığımı tetiklemeye basladı birden en büyük destekçim yerine bütün gün moralimi bozan biri haline geldi dayanamıyorum artık tamamen bağımı koparmak istiyorum ama yapamıyorum oda buna izin vermiyor bir yerden hep çıkıyor napıcam bilmiyorum ;((

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bağlandığınız ama artık size zarar ve üzüntü veren birinden tamamen nasıl kurtulursunuz?
Cevapla