
Gittin bitmişti her şey bu anlaşılabilir bir şeydi duyguların bitmiş olması senin duygularının kabullendim ancak ben henüz seni seviyordum ve kalbimdeydin işte o andan sonra bu sevgiyi aşkı her şeyi kalbimden atmam gerekti ayrıldıktan sonra seni izledim bir süre ne yapıyor ne ediyor diye umut kırıntısı arıyordum ki artık vazgeçtim gelmeyeceksin kabul ettim. Sonra her gün birazını yok ettim kalbimden öldürdüm her şeyi bitirdim artık bugünden sonra sen yoksun ve ben özgürüm..
Ayrıldım demekle bitmiyor ilişkiler en azından gerçekten seven taraf için ve sonrasında yaşadıkları en azından bir süre daha dert oluyor ona kabullenmesi sonra beklemekten vazgeçmesi unutması zaman alıyor..
Kimse benim umurumda değil kolay unuturum diyen insanların bile ayrıldıktan sonra gideni kalbinden çıkarma süreci var. bu süreç her insana göre değişiyor..
Bir insan artık ayrıldığı kişiyi kalbinden ne zaman çıkarır o süreçte nasıl devam eder?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer