Onu kalbinizden ne zaman çıkarabildiniz, o süreci nasıl atlattınız?

Onu kalbinizden ne zaman çıkarabildiniz, o süreci nasıl atlattınız?

Gittin bitmişti her şey bu anlaşılabilir bir şeydi duyguların bitmiş olması senin duygularının kabullendim ancak ben henüz seni seviyordum ve kalbimdeydin işte o andan sonra bu sevgiyi aşkı her şeyi kalbimden atmam gerekti ayrıldıktan sonra seni izledim bir süre ne yapıyor ne ediyor diye umut kırıntısı arıyordum ki artık vazgeçtim gelmeyeceksin kabul ettim. Sonra her gün birazını yok ettim kalbimden öldürdüm her şeyi bitirdim artık bugünden sonra sen yoksun ve ben özgürüm..

Ayrıldım demekle bitmiyor ilişkiler en azından gerçekten seven taraf için ve sonrasında yaşadıkları en azından bir süre daha dert oluyor ona kabullenmesi sonra beklemekten vazgeçmesi unutması zaman alıyor..

Kimse benim umurumda değil kolay unuturum diyen insanların bile ayrıldıktan sonra gideni kalbinden çıkarma süreci var. bu süreç her insana göre değişiyor..

Bir insan artık ayrıldığı kişiyi kalbinden ne zaman çıkarır o süreçte nasıl devam eder?

#DengesizBirAdam

Onu kalbinizden ne zaman çıkarabildiniz, o süreci nasıl atlattınız?
Cevapla