Benim işyerinde herşeyimi paylaştığım bir kız arkadaşım var. Aramızda 7 yaş fark var. O herşeyini benimle paylaşırdı. Hayatındaki insanı, özel şeylerini dahi gelir anlatırdı. Aynı işyerinde çalışıyoruz ve 1 yıldır dostuz. Fakat bir kere bile iş dışında hiç görüşmedik. Ben defalarca teklif etmeme rağmen o istemedi ben de daha sonra bunu söylemeyi bıraktım çünkü sürekli bahane bulmasını pek sevmiyorum doğal olarak. Bana bir keresinde sinema için söz verdi. Daha sonra o yeni tanıştığı 40 yaşında dul bir adam ve onun sevgilisiyle birlikte sinemaya gitti. O gün beni sattı. Bana sürekli bahaneler sıralıyordu yine. Ben çok kırıldım buna ve ertesi gün işyerinde bunun dalgasını yaptı işyerindekilerle. O gün kusura bakma gibi bir açıklama beklerken bana ben istediğimle istediğim yere giderim kimse karışamaz dedi. Oysa bana söz vermişti ve ondan bunu tutmasını beklerdim. Aylar geçti ama o hep aklımda kaldo ve heran beni yine satacak diye şüpheyle yaklaştım ona. O insanlarla görüştükçe hep o an aklıma geldi. İster istemez ona bu durumu yansıtıyordum ve onu kırıyordum istemeden. Geçen gün annesi memleketten yeni gelmiş ve çok mutluydu. O gece bende bunu ona mesajla anlatmak istedim. Kırgın olduğumu ve bu durumun beni sürekli rahatsız ettiğini, yine aynı şeyleri yaşamaktan korktuğumu, o günkü açıklamasının yanlış olduğunu söyledim. Sonra ne alaka diyip başka konulardan benim yanlışlarımı saymaya başladı. En mutlu gününde ona bunu söylememem gerektiğini de söyledi. Oysa ben sadece kırgın olduğum bir konuyu söylemiştim o kadar. Perşembe günü de bana iş çıkışında sorduğumda, artık dost değilim ben dedi. Özel hayatını vs anlatmayacağını söyledi. Ben anlatırsan beni dinleyeceğini ve yardımcı olacağını, kendisinin bana değer verdiğini söyledi. O gğnkü olay için de “o gün onlarla gitmek istedim ve gittim, yine olsa yine yaparım. Ben ailem dışında kimseye hesap vermem” dedi. Bu söyledikleri de yine zoruma gitti tabi. Bir dost olarak güvendiğim kişiyi kaybetmek zoruma gitti. Eve geldiğimde de yine olsa yine yapacak olan, bana saygı göstermeyen bencil birisi gibi geldi bana karşımdaki kişi. Bugün de empati yaptığımda 1 yıldır hiç dışarıda aktivite yapmadığımız biri olarak benimle gelmesinden se onlarla gitmesi normal mi diye de düşündüm açıkçası. Sizce burada kim haklı? Onun kalbini tekrar kazanmak için uğraşmalı mıyım? Yardım?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tek bi açıklaması var senin ona verdiğin değeri o sana vermiyor basit
Evet bu açık. Bana değdr verdiğini ve beni silmediğini söyledi. Yanlış zamanda mesaj yazmışım. Ben kötü bir şey söylemedim ki neyin yanlışı bu. Birde 1 yıldır dışarıda aktivite yapmadığı birinden se onlarla yeni tanıdığı kişilerle gitmek istemiş olabilir mi diyorum. Ama bana sözü vardı ve o zamanlar bana hep bahaneler dizip duruyordu. Kafam çok karışık. Sanırım duygular da var bende ve ben sağlıklı düşünemiyorum. O yüzden buraya yazdım
Kız saçmalamış salla gitsin
Biliyor musın ben o mesajı yazdıktan sonra çok rahatlamış hissetmeye başladım kendimi. O son söylediklerinden sonra da ben tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum ve öyle bir insanı da hayatımda istemediğime karar verdim ama kendimi sorgulamaktan vazgeçemiyorum. Haklısın ama sende, teşekkür ederim
Seni aşağı çeken herkesten uzaklaşmalısın bencil biriymiş
Evet öyle bence de 🙏
Onun kalbini kazanamazsin
Neden? Kim haklı peki?
Kalpsiz çünkü
Öncelikle kız sana özelini anlatiyor sevgililerini falan bunu sana karsi o anlamda hicbir duygusu yoksa yapar.
Sonra seni diğerleriyle cekistirip dalga gecmis. Seni ezik olarak görmüş. Buda senin muhtemelen fazla iyi niyetli olusundan ve istemedigi halde ona fazla ilgi göstermenden kaynaklanıyor.
Son olarak olayda kim hakli sorusuna gelelim. Sana söz verip tutmaması onun karakterinin bozukluğunu gösterir. Hesap sormayip konuşmasaydin keske. Sonrasinda olayin üstünden zaman gecmesine ragmen sorman ona ne kadar önemsediğini gösteriyor egosunu arttiriyor diyebilirim. Bana gore bu kiz icin uğrasmamalisin yukarida yazdiklarimdan dolayı. Hassas kalpli biri olduğunu düşünüyorum bu kız sqdece seni ezer ve üzer sohbetini kesmeni öneririm
Haklısın söylediklerinde sonuna kadar hemde. İşte bende duygular olduğu için kendimi sorguluyorum ya. Ben ilk başta kıza hak veriyorsun sanmıştım. Teşekkür ederim yardım için
Rica ederim umarim daha iyi insanlarla karsilasirsin
Teşekkür ederim tekrardan 🙏🙂
Bunu geçende sordun dimi normal değil seni manevi olarak kullanıyor
Evet geçen de sordum ve günlerdir kafamı kurcalayıp duruyor sürekli. Peki ne yapmalıyım? Ona hergün yazardım. İnstagram story vs sürekli beğenirdim. Artık yapmıyorum 2 gündür ve aklım hep onda sürekli. Bugün acaba diye düşünüp haklı olup olmadığını sorguladım tekrar ve tekrar. Dışarıdan birinin görüşüne ihtiyacım var çünkü ben doğru düşünemiyorum. Duygular var bende
O dost değil seni kullanan aşağılayan dalga geçen biri kesinlikle o seni kaybetti ben olsam bana bunları soyleyen yapan birinin suratına dahi bakmam kendini ne sanıyor ki terbiyesiz
Egosu yüksek ve bencil biri gibi görmeye başladım onu, biliyor musın ben o mesajı yazdıktan sonra çok rahatlamış hissetmeye başladım kendimi
Bak şimdi yazdığın yazıyı ekran görüntüsü al ve oku galeriden sonra senin ne kadar temiz güzel insan olduğunu onun ise bir değere bile layık olmayacağını gözünle gör
O son söylediklerinden sonra da ben tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum ve öyle bir insanı da hayatımda istemediğime karar verdim ama kendimi sorgulamaktan vazgeçemiyorum. Teşekkür ederim yardım için. Sağolasın
Kendini niye sorguluyosun kız bir kere bile görüşmemis üstüne herkese anlatıp dalga geçmiş rica ederim
Dalga derken şakaya vuruyordu ama tabi benim çok zoruma gitmişti o gün. Hatta çok üstüme geldiler ki kız için istemeden “karaktersiz işte” dedim. Sonra o buna kızdı. Bütün gün kendimi affettirmeye çalıştım pişmanlıkla. Ama tabi olayın kırgınlığı içimde kaldı
Kendi içinde bile kızı aklamaya calisiyorsun dostum ne diyeyim ins hayirlisi
Yok ya işte ben bunu yapmak istemiyorum. Çünkü sevgimden bunu yapıyorum ve sonunda yine olan bana oluyor. Bende akıl mantık yerinde değil ki
Ne kalbini kazanması ya yolda görsem selam vermem
Bilmiyorum ya dostum, 1 yıldr hiçbir şey yapmadık ya hani, o da yalın oldupu yeni tanıdığı biriyle gitmek istemiş olabilir mi diyorum ama o zamanlar hep beni oyalıyordu yani bahanelerle. Sağlıklı düşünemiyorum sanırım duygular var bende
Aynen öyle
Farkettim sağlıklı dusunemedigini su yazdıklarını çok sonra bir daha okusan ne olmuş bana dersin gereksiz bir insana duygu besliyorsun gereksiz beklenti yapıyorsun hiç gerek yok o yokmuş gibi davran emin ol hemen olmasa da bir süre sonra kendini çok iyi hissedeceksin
Biliyor musın ben o mesajı yazdıktan sonra çok rahatlamış hissetmeye başladım kendimi. O son söylediklerinden sonra da ben tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum ve öyle bir insanı da hayatımda istemediğime karar verdim ama kendimi sorgulamaktan vazgeçemiyorum
O rahatlama hissi bir süre sonra geçecek sonra aklına yeni yeni şeyler gelecek yine rahatlamak için birşeyler yapacaksın yapma tut kendini acı çek vs ama kesinlikle uzak dur kendi ruh sağlığın için
Her aklıma geldiğinde son sözlerini hatırlatıyorum kendime ve ben bu insanı bu şekilde ister miyim diyorum. Cevap aynı “hayır”. O an diyorum ki uzak durmak daha iyi. Olmasın öyle bir insan hayatımda diyorum. Saolasın