Çok yakın arkadaşımdan hoşlanıyorum fakat o muhtemelen benden hoşlanmıyor sizce açılsam arkadaşlığımız zarar görür mü?

İçimde gelen ses o seni arkadaşım olarak görüyorum ilerisi olamaz derse falan en kötü zamanla onu unutur umudunu kesersin diyor fakat açılırsam ne tepki verir arkadaşlığımız yıpranır mı bilmiyorum sizce ne yapmalıyım?

Çok yakın arkadaşımdan hoşlanıyorum fakat o muhtemelen benden hoşlanmıyor sizce açılsam arkadaşlığımız zarar görür mü?
Cevapla