Oğlum kızlara karşı çok utangaç. Pskiyatriye götürmem etkili olur mu?

Bana karşı, ablasına karşı utangaç değil ama genel anlamda kadınlara karşı utangaç bir yapısı var. Çocukta değil 23 yaşında. Bende isterdim oğlumun kız arkadaşı olsun, sevgilisi olsun, bizimle tanışırsın ama göz göze gelemiyormuş bile. Pskiyatriye mi götüreyim psikologamı. Ne yapmam doğru olur?

Oğlum kızlara karşı çok utangaç. Pskiyatriye götürmem etkili olur mu?
Cevapla