Eski sevgilim Nasıl bu kadar umursamaz ve hicbisey olmamış gibi hayatına devam edebilir, okadar birbirimizi deli gibi seviyorduk?

İki ay oldu beni terk edeli, eskisi gibi heyecan duymuyorum sana karşı, şana kendimi aşık zannetmişim aslında aşık değilmişim diyip ayrılıp gitti acımasız bir şekilde. Oysa her gözlerimin içine baktığında dalıp giderdi, kara gözlüm derdi, seni istesemde bırakamam derdi, gün içinde bulusmamiza rağmen yetmezdi gece beş dakikada olsa kapıma gelirdi buluşurduk. Çok başkaydi onunla yaşadığım her şey. Ama nasıl bu kadar acımasız oldu bir anda, abi anlayamıyorum şaka gibi Tokat gibi bir şey bu

Eski sevgilim Nasıl bu kadar umursamaz ve hicbisey olmamış gibi hayatına devam edebilir, okadar birbirimizi deli gibi seviyorduk?
Cevapla