Yaptığının taciz olduğunu düşünüyorum, ne yapmalıyım?

18 yaşındayım erkek arkadaşım oldu buluşmak istedi, buluştuk. Çocuk sonra saçma sapan tenha yollarda yürümek istedi. Bir şey demedim ama sonra istemediğim halde dudağımdan öptü. Aşırı rahatsız oldum engelledim ve bir daha görüşmedim. Ona ilk buluşmada temas bile istemiyorum ilişkinin ilerleyen yerlerinde zaten rahat olursam izin veririm demiştim. Bunun taciz olduğunu düşünüyorum. Sizce engellemekte hata mı ettim?
Yaptığının taciz olduğunu düşünüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla