3 ay once kız arkadaşım benden ayrıldı. ilk başta takmadım şimdi deli gibi özlüyorum dönmesi için çok özledim nasıl geri döner?

Geri dönmek istemiyorum diyor soruyorum başka birimi var yok diyor yalnız kalmak istiyorum. Ona aldığım hediyeler halla duruyor atmamış. İlk mesajı attığım zaman soğuktu 2 hafta sonra attığım mesajda soğuk değildi. Bana karşı hala bir şeyler hisediyormusun diye sordum ona da hayır dedi. Dönme ihtimali var mı ve tahmini ne zaman döner. Ve ne yapmalıyım. Her kafadan ayrı sesle çıkıyor vazgeç diyorlar ve ben vazgeçmek istemiyorum ne yapmalıyım nasıl bir yol çizelgesi çizmeliyim Arkadaşlar.

3 ay once kız arkadaşım benden ayrıldı. ilk başta takmadım şimdi deli gibi özlüyorum dönmesi için çok özledim nasıl geri döner?
Cevapla