Ayrılıp barıştıktan sonra nasıl eskisi gibi olabiliyorsunuz?

O kadar sevmistim ki hayatimda ilk defa bu kadar hevesliydim bazı şeylere. Videolar yapardım, kurabiye yapıp götürürdüm, sabah 8 de her şeyi hazırlayıp pikniğe gidelim derdim, ne istiyorsa ondan pisirirdim, hic susmazdım hep neşeliydim, surekli dans ederdim yanında o izlerdi hic yorulmazdım, surekli saclarini oksardim uyurken, saclarini kuruturdum sevgimi gerçekten hissettiriyordum. Bi anda ayrıldı kendimi çok mahvettim geri döndü barıştık ona dair hic bir seyini silmemistim hala bilekligi kolyesi çıkarmıyorum ama inanin surdan suraya gel dese gidicek hevesim yok uzun uzun bir seyler anlaticak hâlim yok. Bazilari duygusuz olmal ister ama gerçekten bu halime Cok üzülüyorum nasıl eskisi gibi olucam? Bu durumu yasayan var mı? 2 hafta sonra doğum günü neler planlamistim sirf onun için sehir dişina yanina gidicektim ama gitmiycem bi uzun uzun mesaj yazma hevesim bile yok. Napicam böyle

Ayrılıp barıştıktan sonra nasıl eskisi gibi olabiliyorsunuz?
Cevapla