arkadaşlar geçende erkek arkadaşımla buluştuğumuzda kilolu olduğumu ve kilo vermediğim müddetçe güzelliğimin bi anlamının olmadığını söyledi ama çıkmadan önce de ben aşağıdaki hanfendiyle çok benzer bi vücuda sahiptim hala da bi şey değişmedi hatta kilo dahi almadım vücudum aşağıdaki görsellere çok benziyor sadecd beyaz tenliyim erkek arkadaşım bunu söyleyene kadar hiç böyle düşünmemiştim ama baya bi moralim bozuldu sizce kötü mü?
Erkek arkadaşım kilo vermediğim sürece güzelliğimin bir anlamı olmadığını söyledi. Sizce haklı mı?
Erkek arkadaşının k*çına tekmeyi basmanın vakti gelmedi mi? ayrıca güzel olmak için illa zayıf mı olmak gerekmez ne demek kilo vermedikçe güzelliğin bir anlamı kalmaz böyle söyleyen birisinin aşkından sevgisinden şüphe ederim güvenmem ayrıca vücudun dediğin gibi resimdeki kadın ile aynıysa iyi bir fiziğin var
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
ayrılacağım ya çünkü duyduğumda gerçekten şokladım
Yaşın genç adam haklı sana güzel diyenlerin hepsi kiloludur bence bu yaşta böyleysen ileride hic veremezsin bir de çocuk yapsan adam yüzüne bakmaz bunu düşün şu an iyi bile olsan böyle kalmayacaksin ben bile bu yaşta erkeğim dikkat ediyorum bir kilo bile alsam sorun ederim kendimce
Böyle bir içim su olan bir kıza bu laf denilirse, bırak bu adamı güzellikten estetikten hiç anlamıyor. Göğüsler kalçalar bacaklar süper böyle bir karım olsunda 5 trilyon borcum olsun. Yerim bu güzelliği
Görseldeki kadının vücut yapısı bence çok güzel. Sevgilin seni bu şekilde beğenmiyorsa ileride hiç beğenmez bir gün kaza geçirip vücudunda büyük hasarlar kalabilir ya da çocuğun olduğunda vücudunda deformeler olabilir. Seni anında bırakır gider. Hem kendisinin de hep aynı kalacağı belli değil ki. Seni her halinle sevecek birisi ile birlikte olmalısın
Eger gercekten böyle bir vücudun varsa erkek arkadaşin çoluk çocuk herhalde böyle bir vücudu hem kadınlar hem erkekler beğenir bence sen onu bırak seni hak etmiyor
Başkasının resmini koymuşsun bu resimdeki kişi güzel ama bazı erkekler çok zayıf sıska vücut sever demekki birbirinize göre degilsiniz o hoşlanmıyorsa sizde ilişkiyi bitirin kimse için kendinizi değiştirmek zorunda değilsiniz
Rica ederim ayrıca onun böyle bir üslupla konuşması çok itici değil mi? Gerçek sevgi ve şefkat yok gibi böyle sevgisiz bir ilişki olsa olsa sizi kötü hissetirir
Bir kere bu fotodaki bayan kilolu değil hatta balık etli bile diyemeyiz. hem bence hafif kilo en güzeli ben zayıf sevmem mesela. birde sana bu şekilde bodoslama söyleyen biri ile ilişkini gözden geçirmeni tavsiye ederim
Aşırı kilo için söylediği göreceli olarak doğru. Ancak erkek arkadaşın çıkmadan önce körmüş de çıkınca mı gözü açılmış. Belli ki hevesi geçmiş. Sen de boşuna yorma kendini, herkes yoluna baksın.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kişiden kişiye değişir ama bana göre fazla var. Balıketliden biraz daha fazlasın sen. Atıyorum boyun 1,68 ise kilon 65 gibi ve en az 5 kilo fazlan var. Boyun daha uzunsa vermen gereken kilo daha fazladir. Hatun dediğin fit olacak 😋😋