Burun estetiği olcaktım vazgeçtim sizce yanlış mı düşünüyorum?

Burnumdan dolayı özgüvenim biraz düşüktü. Ameliyatı parayı falan her şeyi ayarladım Fakat sonra düşündüm ki burnum güzel olunca ne olacaktı ki? Beni burnum için sevmeyen sevecek miydi mesela? Seven böyle sevse daha gerçekçi bir aşk olmaz mıydı… yapmıcam sanırım sizce yanlış mı düşünüyorum bu arada burnum çok kötü değil sadece etli ve bi tık büyük

Burun estetiği olcaktım vazgeçtim sizce yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla