Çok fazla dile getirmek değer kaybına neden oluyor ve fazla vıcık vıcık bir ilişkiye dönebiliyor bunun yerine sevenler hissettirmeyi denerlese daha iyi geçer karşıya ve karşılıklı olarak sevgiyi hissettikleri için de huzurşy bir beraberlik yaşanır
Bir şeyi çok söylüyorsan o gerçek değildir. İnandırmak için elinden geleni yapıyorsundur. Bir nevi love bombing Ama her davranışın & tavrın sevdiğini söylediğin insana kendini özel hissettiriyorsa bu gerçek sevgidir.
Hatırlatmak yerine hissettirmeyi sevenlerdenim gönüllere ne ekersek onu biçeriz ben sevgi tomurcukları ekmeyi seviyorum yeterki hayatımdaki insan yeşertip o sevginin dahada büyüdügünü hissettirsin...
Bence eyemlerle evet ama sözlü olarak sürekli sevdiğini söylemek bir süreden sonra değerini yitiriyor. Gerçekten özel anlarda söylendiğinde kıymetli oluyor
Böyle bir kurak yok kimi insan sevgisini belli etmeden yaşayabiliyor bu da sevmediği anlamına gelmez ama belli ederse karşısndaki insanın daha hoşuna gider