AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
İnsaAllah istediğin gibi birini bulursun
Evet yalnız ıssız kimsesiz göçüp gideceksin
Evet normal hemen manita yap kendine
Evet normal, şimdiye kadar neden evlenmedin!
Ben de çok korkuyorum
Yalnızlık o kadar kötü değildir.
90 milyon insanız, korkma 😉
Bugün bende bir tedirgin oldum açıkçası
Normal. Bende korkuyorum.
korkma yalnız kalırsan tanışıp evleniriz 😊
Bende yalnızım yaşım 29
Korkmanı gerektirecek bir durum yok bence
Ailemi kaybettiğimde bana destek olacak kimseyi bulamamaktan yapayalnız kalmaktan korkuyorum
Sırtını kimseye yaslama. Eğer birinden dolayı ayakta kalacaksan burada bir yanlışlık vardır. Elbet biri çıkar karşına, orası ayrı. Ama bu tür olumsuz düşüncelerden uzaklaşmanı tavsiye ederim
Kendimi çok güçlü hissetmiyorum. Annemleri kaybettiğimi düşünüp ağladığım zamanlarım bile oluyor. Onların kaybıyla nasıl başa çıkarım bilmiyorum.
Korkunuzun üstesine gidin.
Nasıl?
Yalnız kalın ve güvende olduğunuzu kendinize telkin edin, size huzur veren şeyleri yalnız kaldığınızda düşünün, korkunuzla yüzleşin. Psikiyatriden ilaç desteği de alabilirsiniz, faydası olur.
Şu an için yalnız kalmam mümkün değil. Ailem var.
Ailenizin yanında olmanız daha iyi.
Evet ama bir gün onlar hayatımdan gittiklerinde yalnız kalmaktan korkuyorum. Yanımda kimseyi bulamamaktan...
Evlenin
Meselede bu zaten. Doğru insanı bulamıyorum.
Hayırlısı Rabbim gönlünüze göre versin, sabredin, Allah büyüktür yalnız ölüp gidecek değiliz. Umutlu olun. Dilerseniz tanışabiliriz.
Amin inşallah. Yalnız ölmekten değil de yalnız yaşamaktan korkuyorum ben.
Benim de durumum o konuda sizden farklı değil, şu an hayatımda bir annem bir de babam var. Gelecek ise muamma.
Rabb'im size de hayırlı bir eş nasip eder inşallah.
amin, ecmain
normal tabi hemen sevgili yap manyak
29 a kadar niye evlenmedın ki
Eskiden evlilikten korkar evlenmek istemezdim. Sonrasında anne olmak isteğiyle birlikte evliliğe hazır hissettiğimi fark ettim. Ama seçiciyim. İnce eleyip sık dokuyorum.
az daha sık dokursan dokuyacak yer kalmayacak
Önemli olan doğru insan olması? Yanlış biriyle yanlış evlilik yapmaktansa yalnızlık daha iyi değil midir?
hmm öyle gibi. haklısın
Akışına bırak. Çok dert edersen yalnızlığın artar
Gelecek kaygısı var bende elimde değil.
Dert etsen de geleceği değiştiremezsin, rahat ol
Peki geleceğimiz kaderimiz midir? Yoksa seçimlerimizin sonucu mu?
Seçimlerin, tercihlerin, emeklerin ve ödediğin bedellerin sonucu
Öyleyse benim rahatımı kaçırdan da bu belki de.
Bunlar gerçekler. Zamanında emek harcayıp çaba gösterip bedel ödeyenler, ileride karşılığını alır. Bunları zamanında yapmayanlar bir ömür boyu pişmanlık duyar
Bir arkadaşım vardı. Maddi durumu iyi değildi. Çok çalışıp tıpı kazandı. Tabii bu esnada arkadaşları sevgilileri ile gezip gününü gün ediyordu. Onu adam yerine koymuyorlardı. Şimdi tıpı bitirdi. İzmir'de beyin cerrahı. Arkadaşları ise sap olarak devam ediyor.
Ben çok bir çaba harcamadım sanırım. Ama kendimle ilgili çok fazla çaba harcadım. Şu an olduğum kişiyi bu çabalarıma borçluyum. Ama hayatımda kimseye şans vermedim. Öyle bir düşüncem olmadı. Hep mesafeliydim karşı cinse. Şimdi bu yaşa geldim. Nerden nasıl bulurum doğru insanı hiç bilmiyorum. Eğitimimle ilgili de çok çaba sarf etmedim.
Hah işte mesele bu. Günümüzde herkes ekonomik çerçevede mantık evliliği yapıyor. Bu sebeple işi olmayan bir kadın rağbet görmez
Üniversite mezunuyum ama iş bulamıyorum. Kaldı ki iş bulup çalışsam bile çocuklarım olduğu zaman işi bırakıp çocuklarıma bakmak isterim ben.
Ya sana hak veriyorum. Yanlış anlama beni. Bana göre önce insanlık gelir
Ama insanlar böyle düşünmüyor
Şey düşün seçeneği olan insan seni mi diş hekimi bir kadını mı tercih eder?
Kimin seçim yaptığına bağlı. Maddiyata önem veriyorsa tabi ki diş hekimini seçer. Ama maneviyata önem veriyorsa kalbimize, insanlığımıza bakarak yapar seçimini.
O devirler geçti kardeşim, keşke geriye dönebilsek
Ben varım. Ben varsam başkaları da var demektir. Rızkı veren Rabb'im diyen biri elbet çıkar karşıma. Çıkmazsa da bu da benim imtihanım deyip oturacağım yapacak bir şey yok. 😇
Bu noktada senle ayrı düşünüyoruz. Ben ne kadar köfte o kadar ekmek modundayım😁
😁😁
Umarım her şey gönlünce olur
Seninde 😇
korkma bir şey olmaz ben alırım seni olmadı :D
Allah var arkadaşım. Yalnız değilsin ki, ona sığın
Allah'a sığınıyorum zaten
Evde kalma korkusu
Evde kalma korkusu değil bu. Yalnızlık korkusu. Gün gelip de ailemi kaybettiğimde yanımda kimseyi bulamamaktan yapayalnız kalmaktan korkuyorum
Allah eksikliklerini gostermesin ama sende elbet kendi aileni kuracaksin
Amin. İşte bende ailemi bu kaybı yaşamadan kurmak istiyorum. Böyle bir acıyla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum. Onları kaybettiğimi düşünüp ağladığım zamanlarım oluyor. Korkuyorum
Dusunme bunlari hersey kader kismet
Öyle tabi ama elimde değil. Özellikle anneme çok bağımlıyım.
Merak etme hepimizin sonu kabristan hjsjs
Ah bir gidebilsek oralara keşke 😂
Ah ah gidecez sen hiicc merak etme 😂😂
İnşallah tez vakitte 😁😁
Cokmu istiyorsun :))
Evet 😂
Gel beni bul beraber gidelim😄
ben 36 yaşıma gireceğim yalnızım boş hayat
Zor olmalı ama
evet bulamıyorum
Bende 29 yaşındayım ve bende korkuyorum
Ne olacak sonumuz 🙄
Korkmayın erkeklerin soyu tükenmedi dahaca bulun birilerini hayatınızı düzene koyun
Gerçekten karakteriniz düzgün ise yalnızlığınız gider benim kendi fikrim çünkü insan sevmeli sevilmeli yalnız kalmamalı.
mesleğin?
Bence normal bi dusunce korkma amaa
normal
herkes yalnız artık
Korkma
Evde kalmışsın
Normalll
Bende öyleyim evlenmek istiyorum
Evlilik yasin gelmiş gecmis
Uzman desteği al
Korkma
Yani artık sıkıntı başlıyor
Evet
Nerde yasiyosun
evli değil misiniz
Değilim
özel değilse niye bu yasa kadar beklediniz. Bi kadının en kaliteli yumurta ürettiği zaman 24 -26 yaşlardır
Eskiden evlilikten korkuyor evlenmek istemiyordum. Sonra anne olma isteği doldu içime. Dolayısıyla olgunlaştıkça evlenmek kendi yuvamı kurmak istemeye başladım. Ama doğru insanı nasıl bulurum bilmiyorum.
umarım istediğinizi bulursunuz.
Umarım
Mutlu son olacak
Gerçekten inanarak mı söylüyorsun?😇
Tabi ki inanarak söylüyorum 😇
Bende yalnızım senin gibi ve hatta birçok kişi gibi
Kalbi güzel olan yalnız değildir ❣️
Teşekkür ederim 😇
Rica ederim
Kendini iyi hisset 😇
😇😇
Bende öyleyim 😂😂
Ne olacak böyle sonumuz 😁
Valla hiç bi fikre sahip değilim hayatımın aşkını beklicem sanırım 😂
Senin aksine ben aşk aramıyorum. Saygı, sevgi, güven ve sadakat üzerine sağlam temelleri olan bir ilişki kurabileceğim birini arıyorum 😁
O işin gırgırı hepimizin dileği şey senin isteklerin zaten de düzgün insan mı kalmış o yüzden bizim işimiz zor gibi görünüyo
Yok kalmamış gerçekte 😁
O zaman böyle devam edicez yapacağımız başka bişey yok 😂 bulursan banada haber verirsin 😂
Kız çık gizliden evlenin kdncjsnkd
Ben varım
Birini bulursunuz
Evlen gitsin
bendede bazen oluyor
Dilersen yardımcı olurum
Evlen kanks
Evli olsak keşke :(
Doğru insanla😁
Hiç üzmem ama :(
Evlennnn
Kalmazsın bence
Normal
korkma ben burdayım