Eroin bağımlısı birisinin elinden tutar mıydınız? bir ilişki içerisinde olur muydunuz?

5 yıllık sevgilim eroin bağımlısı fakat zaman zaman düşünüyorum acaba gitmemekte hata mı yaptım elinden tutmakla hata mı ettim diye kendisi bırakmak için çok çabalıyor fakat her kavgamızda gidip içiyor ben çok yoruldum ama sevdiğimiz için ayrılsakta geri dönüyoruz çıkmazdayım akıl verin lütfen nasıl davranmalıyım
Eroin bağımlısı birisinin elinden tutar mıydınız? bir ilişki içerisinde olur muydunuz?
Cevapla