Bu konuda bayrak bende... En çok ben yaptim bunu tam 18 senemi yedirdim. Ben yaptim kendi ellerimle. Hiç sevilmemisim hiç görülmemiş hep kıyıda köşede kalmışım da konduramamis hissedememisim. Kandirilmisim aldatilmisim bilememişim ne etrafimdakileri duymuşum ne de böyle bir şeye ihtimal vermişim.. ben kendi ellerimle kendimi tokatlamişim da sonradan uyanmişim. Geç oldu güç oldu. Ablaniz olarak uyarıyorum. Bakin aşkinizdan ölün isterseniz kimseye bunca şey icin firsat vermeyin. Öncelik kendinizsiniz unutmayin. Zaten sizi siz yapan şey de karşınızdaki insanin size verdiği değerin ölçüsü de bu. Öncelik siz olunca istediğinizi daha kolay elde ediyorsunuz. Ne zaman ki ikinci plana kendinizi atiyorsunuz işte o zaman kaybediyorsunuz hem de farkinda bile olmuyosunuz sonradan açılıyor gözler ama iş işten geçiyor.
Egerki açılan bir göz varsa cittiye alırım ben okadqr da kimseye güvenmiyorum soylim başta çünkü bu gönül işidir oyuncak değildir baştan soylim şaka almam cittiyim cittiligimi gittiğimde anlarsınız.
Evet oldu. Karakterim gereği zaten hayatıma giren herkese çok değer veririm. Normal arkadaşım bile olsa kıramam, gonlünü yapmaya çalışırım. Sanki çok yakın arkadaşımmış gibi. İstemeden yaptığım bir şey. Genelde de hep pişman edildim
Elbette oldu hepimiz bir şeyleri gözümüzde büyütmüşüzdür üç yılım gitti koskoca üç yıl ama daha sonra daha iyisi ile karşılaştım ve şu an boş kişinin esamesi bile okunmuyor
şu an 3 veya 2 arkadaşım var kalanlardan hep kazık yedim bu yüzden olsa gerek azıcık iyilik gordummu hemen karşılığını vermeye çalışıyorum bana bu yüzden saf diyorlar sadece nankör kelimesini artık duymak istemiyorum
evet ilkin her insana aynı değeri veririm , sonra gereksiz olduğunu anlayınca verdiğim değeri geri alırım , kötü olan ben olurum tabiki., ama umrumda değil