Erkekler niye ayrıldıktan sonra kötülüğümüzü ister?

Eski eşimle ayrıldık şükür ama ayrılma aşamasında veya ayrıldıktan sonra sürekli benimle uğraştı her gün beni karakollara savcılığa şikayet etti yalandan iftiralarla sırf başım ağrısın çevreme rezil olayım şu bu diye. Hatta devlet kurumunda çalışıyorum ordan şikayetlerini çalıştığım yere postalamış bakın personeliniz şöyle böyle karakollarda her gün diye bir Allah’ın kulu niye bunu yapıp vebal alır şikayet ediyor 1-2 ay geçiyor sonra şikayetinden vazgeçiyor. Yav bir insan bunu niye yapar ayrıldıktan sonra bile uğraşıyor. Ben aman bi şey olmazın diye hiç bir şey yapmadım her türlü yanlışına ama bu çocuk benimle niye uğraşıyor. Başıma sürekli bela açıyor. Ev sahibimi aramış ona ev vermeyin çıkartın onu evden demiş mağdur olmamı acı çekmeme dışlanmamı istiyor. Arkadaşlarının annesine tembihlemiş dedikodumu yapsınlar diye. Arkadaşlar neden benimle hala uğraşıyor veya uğraştı. Ben hiç bir şekilde muhattap olmamak için şikayetçi olmadım ama bu çocuk niye böyle

Erkekler niye ayrıldıktan sonra kötülüğümüzü ister?
Cevapla