İddayı kaybettim ve kız arkadaşım beni ailemden istemeye gelecek. Benim başıma neler gelir sizce?

Kız arkadaşım teyzemi de tanır çok deli dolu sevecen bir insandır, bu yüzden ailemden değil de teyzemden gelip istemeyi kabul etti. Ablası eniştesi ve iki arkadaşıyla gelecekler.

Her şeyin usüllere uygun olarak yapılması birinci şartı.

Arkadaşlar benim başıma neler gelicek ya biraz destek lütfen.

İddayı kaybettim ve kız arkadaşım beni ailemden istemeye gelecek. Benim başıma neler gelir sizce?
Cevapla