Kızlar, erkek arkadaşınızın bu durumu nasıl karşılamasını isterdiniz?

1 yıllık bir ilişkiniz var. eğitim için bir süreliğine yurt dışına gittiniz. oradayken bir çocukla tanıştınız. çok yakışıklı, etkileyici ve kafa dengi biri. aranızda güçlü bir çekim oluştu. fakat aşk ya da sevgi gibi duygusal bir şey değil, sadece çok güçlü bir fiziksel, cinsel çekim. beraber vakit geçiriyorsunuz ve tabii biraz yakınlaşma da oluyor. bundan erkek arkadaşınıza söyler miydiniz? bahsettiğinizde nasıl karşılamasını isterdiniz? mesela bağırıp çağırıp hakaret ederek ayrılmasını mı? yoksa kendini kontrol edip sizi anlamaya çalışmasını, ilişkinize sahip çıkıp çözüm odaklı yaklaşarak yanınızda durmasını mı?

İletişim kurabildiğin, her koşulda saygılı ve bencil olmayan bir erkek arkadaş mı?
İletişim kurabildiğin, her koşulda saygılı ve bencil olmayan bir erkek arkadaş mı?
Anlamaya ve çözüm odaklı olmaya çalışmak yerine, bağırıp küfreden sert bir erkek arkadaş mı?
Anlamaya ve çözüm odaklı olmaya çalışmak yerine, bağırıp küfreden sert bir erkek arkadaş mı?
Kızlar, erkek arkadaşınızın bu durumu nasıl karşılamasını isterdiniz?
Cevapla