ne derdiniz yani çok merak ediyorum açıkcası gerçekçi olun lütfen :D


şaşırdım doğrusu (:
bu koku ne böyle diye sorardım herhalde. d
ahahaha :D:D:D birde çıkarıyormuş cafede oturuyosunuz ulu orta batırıp batırıp sürüyormuş yanında :D:D
düşünemiyorum bile :D
Olumsuz olurdu. O kadar parfüm çeşiti varken neden bu?
:D:D:D işte onu o zaman kendisine sorduğunu farzet ne derdin :D
Cevap
0Cevap
Gülerdim saka yapıyor bilerek sürdü diye düşünürdüm.
Bunu sürmeye 70-80 yaşında başlasan olmaz mı derdim.
Sürsun be. adamin. surdugu kokuyada. karişilmaz. ki. hosuna gideni etsin
Neden bunu yaptın 😳 Derdim 😂😂
seviyorum diyormuş mesela :D birde cafede oturuyormuşsunuz batırıp batırıp boynuna sürüyormuş ulu orta o zaman ne yapardın :D
Hicbisey demezdim kendi kararı
iğrenç. soğurum ondan
isterse sursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar