
Ruha dokunan kalmadı bu devirde herkesin derdi ten olmuş 🙄
Neysem iyi geceler 🌺❤️

Ruha dokunan kalmadı bu devirde herkesin derdi ten olmuş 🙄
Neysem iyi geceler 🌺❤️
Ruhuma dokunan, tenini arzu eden acılarını anlayamaz anlatsan da dinlemez, dinlese bile anlamaz anlayamaz, bugün senin tenini arzu eden yarın gider başkasını arzu eder, ama bi insan senin ruhuna dokumuşsa işte o çok şey demektir, eğer öyle bir insan varsa hayatında onun kıymetini bil
Kaldi az da olsa dibinde var son demler denk gelenler yasadi isin sinir bozucu kismi su ki diger guruhun tureyip sayisinin artmasi bu tarafin da moralini bozup umudunu kaybetmesine yol aciyor ister istemez etkileniyor yani gunahlari ise sadece helalini beklemek beklemek beklemek aslinda herkes bu lanetin farkinda ama cogu umursamiyor neyse kalan saglar bizimdir gerisine hesabini soracagiz zaten burada olmasa da ilahi adaletin oldugu yerde hayvandan asagi varliklar sovmemek icin zor tutuyorum hesap kapanacak yoksa
Benim ruhuma dokunmuştu.. Yani ben öyle hissetmiştim..
Ne teni aklımdaydı ne de başka bir yeri.. Hiç istemedim, dile de getirmedim tensel şeyleri.. Yine de hakkını verdiğime inanıyorum sevginin.. Buna rağmen hak etmediğim şeyler geldi başıma..
Belki de yanlış yaptım..
Her ikisi olur
Cevap
75Cevap
Ruhuma dokunması lazım daha sonrasında ben izin vereceğim diğerine kdkdkfkdj
Niye kız hxjxjx
Yo ben fazlasıyla namuslu son derece çıtır mermer tenli sarışın bir kızım mdndn
Kendimi iyice cilala parlat yaptım kxjxjx
Ruhuma dokunmadan avucunu yalar sjdj
Aşkı bilen kadın olmadığı için tenime dokunan istiyorum
Tenime dokunmasa da olur her zaman ruhuma dokunanı tercih ediyorum
Adamla 1 ay olcak sevgiliyiz ben daha önce cinsel temas falan kurmadım karşıyım el ele tutuşmak sarılmak öpmek olur diyorum kabul etmiyo diyo ben cinselliğe düşkünüm sen uzaksın ilerde sorun olur nolcak o zaman neden bunca zaman ölüyodu benim için cinsellik için olsam seninle olmam zaten sevmiyosun diyodu bana ne acelesi var evlenince yap
Öylemi diyosun ama sana göre hareket ederim diyo ilerdeki evinizin bile hayalini kurduk
Haklısın ya ben kendimi kandırıyorum galiba zaten sürekli öpcem sarılcam diyip durdu yani
Mümkünse dokunulması münasip ve mümkün her şeye dokunan olsun.
Tek tercih hakkımız mı vardı yoksa?
Hem tenime dokunan hem de ruhuma dokunan olmalı bir yanim eksik kalmamalı
Valla o karşımdaki kişiye bağlı ne desem boş olur
Şeyime dokunsun mesela içime o zaman daha iyi gibi
Ten ruh ikisini de alırız. Ruh olmasa da olur mantık evliliği kafi. d
Benim tikim var, dokunmasın özellikle böbrek tarafına. Bide mümkünse aklıma dokunsun, ruh romantiklerin işi, bana göre değil.
Ruha dokunmak sevgidir tene dokunmak biraz zevktir.. kalbin yüreğin hangisine açsa ona göre yön vermelisin.. karar senin
Önce ruha hitap etmeli, o gözler beraber gülmeli, beraber heyecan duymalı.
Tene dokunmak ise anlıktır, pişmanlıktır.
Ruhuma dokunmadan tenime dokunamaz. Hisler benim için daha önemli, kendimi yakın hissetmeliyim
Tenimin önemi yok! Ruhuma dokunanı başımın üzerinde taşırım! Ölene kadar hemde!
Vallahi benim ayaklarını sevip öpüp yaşayabileceklerim 😅
Tene herkes dokunur önemli olan ruha dokunmaktır.
Ruhuma dokunmadan tenime dokunması imkansız zaten 😂
İçi dışı bir olsun iyi bir melek gibi olsun da isterse ırzıma geçsin 🙈🤪
Önce ruhuma dokunsun ben zaten tenine dokunurum onun
Ne demiş hirai zerdüş.. Ama ellerin bi değse benim göğsüme yar yar.. orada kuşlar var.. 😊
ruhuma dokunuyor ise zaten tenime de dokunma ihtimali vardır
İkisine de dokunan yok. 😊 Black Pill Forever... 😊
Tene dokunmak kolaydır, önemli olan ruha dokunmak bunun içinde çabalamak gerekir
Ruhuma dokunan zaten tenimede dokunmak zorunda kalacaktır.
Bu kaçınılmaz bir son.
Ruhuma dokunanı tercih ederim , bir yerde bir kopukluk oluyor bundan daha dokunan olmadı
Önce Ruhuma içten dokunacak, Sonra tene nasıl olsa dokunulur.
Her daim kadının ruhuna ve kalbine dokunmayı seviyorum
Hiçbir zaman kadının vücudundan faydalanma gayretim olmadı
Kadın ruhu inanır güvenirse herşeyini verir zaten
Herkes insan tenine dokabilir ama sınırlı sayıda insan ruha dokunur. Her yerde olandan çok hep farklı olanı tercih ederim, bu konuda da öyle.
Küçük bir öneri, ruhunuza dokunanı bulursanız onu asla bırakmayın, çünkü bir daha bulmak zor olur.
Eyw derim
Görmezden gelirim
Yürü git o zaman arkadaşım a aaa
Her ikisinede dokunan iyi ki dediğim biri var ❤🐨
Ruhuma dokunanı elbette
Ruhuma dokunanı. Tenime dokunan ruhuma dokunamadıktan sonra ne önemi var.
Tenime ruhuyla dokunanı
Ruhuma dokunmayana tenim duvar..
Ruhuma ve kalbime dokunanı tercih ederim tabi ki
Ayakkabını göstermeye çalışıyorsun 😄😄
Ten kolay, ruhuma dokunsun..
İkisine de gerek yok istemiyorum
ruhuma dokunan kesinlikle
Bana dokunmayın kardeşim tenime de rumua da.
Dokundukları yeri kendi malı belliyor herkes sonra eşek gibi bir aşağı bir yukarı sürmeye çalışıyorlar.
Önce ruh tabi
İkisi bir arada olsa süpper olur.
Var öyle işi bilen hanım efendiler. Tecrübeliler.
Ruhuma dokunanı tercih ederim
Tenime dokunanı tercih etseydim ev kerhaneye dönerdi
Teninden geçmeden ruhuna dokunamaz 25 li yaş farkındalığı..
Erkekler tenine dokunani 😄
İkisi de değil. Sadece benim istediğim yere dokunacak tercih ederim.
Nasıl dokunması gerektiğini biliyorsa, önce nereye dokunmak istediğine o karar verebilir
Insanlar ağızlarına sı... Ni tercih ediyor bu zamanda
Önce ruh ama temas bağımlısı olarak diğeri de olmalı
İkisinide beceren olmadı 🌚
İkiside önemli ikisinede
Bence ruh sonra beden devreye giriyor
En güzeli oturup benten izlemek
Ruha dokunan biri çıksa
Ruha dokunmak önemli olan.
Ruhumu dokunsun yeter. zamanla hepsi olur
Tenime dokunan ruhuma dokunmuştur zaten.😂
İkisi birden en güzeli.
Ruhuma dokunan ; tenimde aynasi olur.. 😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?