Sizce yanlış mı düşünüyorum? Muhabbeti başlatan taraf ben mi olmalıyım?

Üniversitede okuyorum. Okudugum fakültede beğendiğim bir çocuk var. Instagram'dan takiplesiyoruz. Çocuğun bana karşı ilgisi olup olmadığını bilmiyorum. Ama çocuğun bazı özelliklerini beğendim mesela kitap okuyor karı kız meraklısı değil sigara içmiyor naif bir kalbi var yumuşak başlı. Şimdilik o benim story lerimi ben onun storylerini beğeniyorum. Bugüne kadar ne yazistik nede yüz yüze konuştuk. Ben sohbeti muhabbeti başlatmak istemiyorum. Çünkü bir kız olarak gururum var. Ve eğer muhabbeti ben baslatirsam sonra o bana çıkma teklifi ederse ve bende reddedersem ortada suçlu olan ben olurum. O da şöyle düşünür madem cikma teklifimi kabul etmeyecekti neden benimle muhabbeti başlattı bu yüzden muhabbeti başlatan taraf ben olmak istemiyorum. Şimdi diyeceksiniz madem beğeniyorsun çıkma teklifini niye reddedersin diye. Şöyleki ben kendi hislerime guvenemiyorum mesela çocuğu su an beğeniyorum fakat belki bir yıl sonra artık beğenmicem. Çocuk da bugüne kadar muhabbet başlatmadi anlamiyorumki çocukta biraz çekingenlik var sanırım o da benden bekliyor. Daha önce story de fotoğraflarımı paylaşmıştım beğeni butonuna tiklamamisti fakat dün yegenimle bir fotoğrafımi paylaştım. Beğendi sasirdim tabii. Birde çocuğa aşık değilim sadece millet nisanlaniyor evleniyor artık benimde bir sevdiğim olsun istiyorum. Sizce ben yanlış mı düşünüyorum sanki ben muhabbeti baslatirsam gururumu ayaklar altına alicakmisim gibi hissediyorum?

Sizce yanlış mı düşünüyorum? Muhabbeti başlatan taraf ben mi olmalıyım?
Cevapla