
Eveeet, bayram tatili yolculukları başladı. 🚗 Herkes yollara düşmüşken soralım. 🕵🏻♀️
Sevgili uzun yolculukta tanınır tezine katılıyor musunuz? 🌸

Eveeet, bayram tatili yolculukları başladı. 🚗 Herkes yollara düşmüşken soralım. 🕵🏻♀️
Sevgili uzun yolculukta tanınır tezine katılıyor musunuz? 🌸
Sen kapalı kızsın bu uzun yolda tanınmak mevzusu başka ama tabi birde bu tarz hayaller var. Yine bu şekilde de yorabilirsin sonuçta bir birey olarak değerlendirirsek buda aynı oluyor evet kimi tanımak istersen onunla ortak para harcıyacaksın kazanacaksın yola çıkacaksın beraber yaşayacaksın
Durumun kapalılıkla ilgisi nedir insana zorla profil fotoğrafı değiştireceksiniz
Sevgili ile baş başa yola çıkacak mezhepte biri değilim, soru beni kapsamıyor o yüzden.
Olsa olsa eşim olurdu, onunla da herhalde iyi geçerdi, şimdiden bilemiyorum.
Evet, çünkü böyle bir yolda insanın başına her şey gelebilir. İnsan gerçek kimliğini ortaya çıkartır.
Rica ederim 🌸
Uzun yolda anca şoförlüğünü ve sinirlendiğinde ne olur onu görürüm bu da tanımanın bir kısmı zaten
Cevap
9Cevap
Sevgilimi beni severken tanırım
Katılmıyorum.. İnsanı tanımaya ömür yetmez ki 3/5 günlük yolculukta tanıyabilesin
Bilmem hiç uzun yolculuk yapmıyorum hiç sevgilimde olmadı zaten
Uzun yol denilen hayattır
Tatilde ve evde tanınır
Aynı evde yaşanmadığı sürece zor.
Katılmıyorum
yaani belki xd
Hayır bence .
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?