Bu gönül işlerine girmeyen bir giren ise bin pişman, sizce hangisi?

Sevgili yapmak mı yoksa tek mi takılmak? Genelde no manita no dırdır derler ya da teksin kafan rahat başına iş alma. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda

Bu gönül işlerine girmeyen bir giren ise bin pişman, sizce hangisi?
Cevapla