Uzun süre yalnız kalinca bu duruma alışılıyor mu?

2018 nisandan beri yalnızım. 😄 arada konuştuklarım oldu ama sevgili olmadım yüzyüze gorüşmedim. Son sevgilim de ilk beraber olduğum kişiydi. Galiba o yüzden güvrn problemi yaşayıp duygusal bağlılık yaşayamadım. Artık uzülmek istemedigim icin psikolojik olarak yalnizlığı tercih ettim kronikleşti :) zaman zaman cok ihtiyac duyuyorum sevgiye ilgiye birinin sıcakliğına.

Korkularım yuzunden başlangıc yapamiyorum tanimaya değer biri de yok.

Sizde durumlar ne?

Uzun süre yalnız kalinca bu duruma alışılıyor mu?
Cevapla