Yapıyor çünkü özgürlüğünü kendi çizdiğin sınırlar belirliyor aslında birinin etrafında olmamasının o kadarda dert edilecek bir şey olmadığını öğreniyorsun bir kişilik daha düşünmüyorsun, kim ne tepki verir diye bir derdin yok, kafan rahat yani ve bu rahatlık cazip geliyor bir süre sonra.
rahatız biz böyle gayet iyi yani trip yok gezmek yok alışverişe gidince 2 saat bekleme yok kuaföre gidince almadım diye trip yok saçını beğenmiş gibi yapmak yok önemli günde alttan almak yok yok oğlu yok rahatız birader gerek yok :D :D...
Bağımlılık yapıyor evet. Yani şöyle.. 3 senedir yalnız yaşıyorum. Ev arkadaşı al yanına desen almam. Böyle çok rahatım. Ama yalnızlık da bir süre sonra sıkıyor. Dışarıda aktif bir yaşantın varsa bir nevi, ama ev içindeysen sürekli yalnızlık hoş olmuyor..
Sanırım. Yani biri olacak olursa insan korkuyo tabi ya mutlu edemezsem ya mutlu olamazsam ya umduğum gibi olmazsa hep bir korku endişe. Fakat yalnızken bunlar yok.
Yapmıyor aksine sıkılıyorsun önce bir kedi alıyorsun bakıyorsun ki o da fayda etmiyor artık hayatına birini almak onunla yaşamak istiyorsun yaşamak istediğin aynı ev değil aynı hayat aynı duygu ve hisler
giderek psikolojin bozuluyor işte felsefeye merak salıyorsun çünkü filozofların geneli yalnızlığı savunur ve mantıklı akıllı dediğimiz bu kişilerin dediği şeyi yaşamak hoşumuza gider ama bence dediğim gibi deliriyorsun ben öyleyim mesela :d
Bence insan yalnızlıktan delirmez. Yapacak bir iş bulamamaktan delirir. Sen yalnızsındır ama işten işe koşturursun bu seni delirtmez. Ama çok kalabalık bir ortamdasındır yapacak en ufak bir işin bile yoktur o zaman başı boşluktan delirebilirsin. Felsefeyi severim ama onunla da yapacak daha önemli işleri olmayan kişiler ilgilenir bence.
Evet herşey ortak olacak ailemde nasıl yetistiysem öyle devam edecegm hayatıma sonradan dahil olan insan bana engel koymasn izin vermem ki zaten nerde ne yapacagmz bilen insanlarz
Sana sonuna kadar katılıyorum ama gel gelelim biz erkekler sahiplenmeyi genelde yanlış anlayıp kısıtlama sınırlama ile sahiplendiğini sanan bir varlığız
İster istemez yapar kişi düzenini o şekilde kurduysa müdahale edilmesini istemez yalnızlıkta kötü bir şey değil Ayrıca kalabalıklar içerisinde yalnız çok insan var
En İyi Cevaplar