Bayramda yazar dedim. Gönlümü alir dedim. Ama hic bishey gelmedi?

Ona Ben yazmaliyim mi ya da boş mi veriyim? 20 gün sonra doğum günüm var. Belki orada yazar

Bayramda yazar dedim. Gönlümü alir dedim. Ama hic bishey gelmedi?
Cevapla