Hiç yıllar sonra aşık olduğunuz kişiyi gördünüz mü?

Ben yıllar sonra sosyal medyadan gördüm az önce. Ne çok değişmiş , farklılaşmış. Değişmeyen o sevdiğim yıllara ait birşeyler aradım yüzünde. Gözleri , gülüşü bir de bakışları hiç değişmemişti. Mutlu olmakla hüzün arasında tanımlayamayacağım bir şey hissettim. Sonra gözlerine tekrar baktım. Galiba o zamanlar da gözlerine aşık olmuştum. Hala çok güzellerdi. Tekrar mı aşık oluyordum bu kadına? Hayır aşk değildi ama hiçbir şey de değildi. Galiba hiç unutamayacağım gözlerini. Kader bu galiba. İlk aşklar unutulmuyor

Hiç yıllar sonra aşık olduğunuz kişiyi gördünüz mü?
Cevapla