İçimde bi burukluk var oda alışkanlıktan sanırım, bana teselli verir misiniz?

13 yıllık evliliğimden bugün boşandım. Mutluyum boşandığım için çünkü aldatıldığım için boşandım sadece içimde bi burukluk var
İçimde bi burukluk var oda alışkanlıktan sanırım, bana teselli verir misiniz?
Cevapla