Kızlar artık sizin ile ilgili tüm düşüncelerim değişti. Ben sizce bu kadar kötü müyüm?

Kötü söz söylemem. Şiddet uygulamam. Hiçbir kızın da sapığı olmadım. Ama sevgili iken beni aldatırsınız. Ayrılırken de bana hep borç takarsınız. Size bundan sonra hiç inanmayacağım. Güvenmeyeceğim. Bu hayatta kadınlar yapılanların adaletsiz olduğunu düşünüyordum. Ama şimdi hiç öyle düşünmüyorum. Anladığım kadarıyla ne sevmeye ne de sevilmeye hakkım yok.

Kızlar artık sizin ile ilgili tüm düşüncelerim değişti. Ben sizce bu kadar kötü müyüm?
Cevapla