Yakışıklı ve kendini geliştirmiş bir erkek red yiyorsa bu Türkiye’deki kızların yakışıklı erkeğe layık olmadığını mı gösterir?

sizce de doğru mu?

Yakışıklı ve kendini geliştirmiş bir erkek red yiyorsa bu Türkiye’deki kızların yakışıklı erkeğe layık olmadığını mı gösterir?
Cevapla